نظر سنجی از شهروندان در راستای افزایش کیفیت خدمات به شهروندان است
به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، واحد طرح و برنامه شهرداری باقرشهر در هفته پژوهش اقدام به اجرای طرح نظرسنجی از شهروندان در راستای افزایش مشارکت و همچنین افزایش کیفیت خدمات به شهروندان نموده است.
مهین حنیفه پور مسئول واحد طرح و برنامه شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر، گفت: این اقدام با دو هدف سنجش رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری و شناسایی نیازها و خواستههای آنها از مدیریت شهری انجام گردید. اگرچه بخشی از نتایج این نظرسنجیها ناظر به دیدگاه شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری در حوزههای مختلف است، اما بخش مهمی از آنها میتواند چراغ راه مدیریت شهری برای تصمیمگیریهای آینده در بخشهای گوناگون باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به بررسی های صورت گرفته، طرح نظرسنجی انجام شده توسط شهرداری باقرشهر در راستای مطالعه و طبقه بندی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در سطح شهر در چهار حوزه خدمات شهری،خدمات فرهنگی و فراغتی،خدمات عمرانی و ترافیکی و کیفیت نظارت شهرداری تدوین شده است.
حنیفه پور گفت: این نظرسنجیها با هدف پاسخ به یک سوال مهم طراحی شده است. آنکه شهروندان از کدام بخش عملکرد مدیریت شهری رضایت و از کدام بخش احساس نارضایتی دارند.
مسئول واحد طرح و برنامه شهرداری گفت: نتایج این نظرسنجی ها، خادمان شهرداری را برای خدمت هر چه بیشتر به شهروندان و جلب رضایت و خشنودی آنان مصمم تر خواهد کرد، زیرا رعایت حقوق شهروندی و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی، بخشی از اهداف شهرداری است که نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده شهروندان می تواند مسیر نیل به هدف و خدمت رسانی هر چه بهتر را برای آنان فراهم نماید.