بازدید شهردار باقرشهر از پژوهشسرای کاوش در حاشیه هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک صبح روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402 با حضور هادی بادلی سرپرست بخشداری و رئیس شورای آموزش‌وپرورش منطقه کهریزک، حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، مرتضی همتی شهردار باقرشهر، علی اصفهانی رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک و دبیر شورا، اسحاقیان بخشدار قلعه‌نو، علی کلهر شهردار کهریزک و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه با حضور اعضا، مصوبات جلسات گذشته مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در ادامه این جلسه مرتضی همتی شهردار باقرشهر به همراه خانم طاولی رئیس اداره ساماندهی دوره های آموزش و اکبریان معاون سواد آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران و سایر مسئولان از پژوهشسرای کاوش و ظرفیت های موجود و همچنین اقدامات انجام گرفته در راستای گسترش زیرساخت های آموزشی بازدید کردند.

با توجه به پتانسیلهای بالا در سطح مدارس بخش کهریزک، این بخش به عنوان بخش پایلوت در طرح سواد قرآنی در استان تهران از سوی اداره کل آموزش و پرورش انتخاب گردید. 

لازم به  ذکر ‌است در این جلسه، از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام‌جمعه سابق باقرشهر و کهریزک و عضو شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک و توسط اعضای شورای تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

در پایان این نشست، اعضای شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک  با حضور در پژوهشسرای کاوش، از این پژوهشسرا که طی سالهای 1400 و 1401 بعنوان پژوهشسرای برتر استان انتخاب گردید، بازدید کردند.