تقدیر شهردار از قهرمانان جوانان و نوجوانان کشتی باقرشهر 

به گزارش روابط عمومی شهردار باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر با همراهی امام جمعه شهرهای باقرشهر و کهریزک با حضور در سالن کشتی نام آوران مجموعه ورزشی فدک شهرداری باقرشهر از قهرمان کشتی جوانان و نوجوانان در مسابقات کشوری و استانی تجلیل کرد.

مرتضی همتی، اظهار داشت: ورزش در درجه اول برای سلامتی جسم و روح خوب است و از هزار نوع آسیب در جامعه پیشگیری می کند و در مرحله بعد بحث قهرمانی و قهرمان پروری در ورزش است، البته ما نمی خواهیم که قهرمان پروری در ورزش باب شود چون اصل نتیجه ورزش سلامت فردی است که سلامت جامعه را به دنبال دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشتی جای گرد و خاک کردن نیست، جای خاک خوردن است، وقتی به روی تشک می روی باید یاد بگیری به بزرگتر خود، به پیشکسوت خود، به کسانی که برای ما زحمت می کشند احترام بگذاریم، وقتی خستگی کسانی که برای شما زحمت می کشند، رفع می شود که حاصل زحمات مربیان شما به نتیجه می رسد.

همتی افزود: بضاعت ورزش کشور در تهران است، بضاعت تهران در جنوب شهر  و بضاعت ورزش جنوب شهر، باقرشهر می باشد، بنابراین همه ما باید برای تعالی نام باقرشهر تلاش کنیم.

در پایان این دیدار، توسط شهردار باقرشهر، امام جمعه بخش کهریزک و جمعی از مدیران شهرداری از سبحان اسمی قهرمان نوجوانان کشور، حسین هویدی و حسین زرگر نایب قهرمانان نوجوانان استان تهران، اشکان حاتمی نایب قهرمان جوانان استان تهران و پوریا حبیبی مقام سوم نوجوانان استان تهران و اسماعیل بهکار و مجتبی حسینی مربیان زحمت کش کشتی باقرشهر با اهدای لوح، تقدیر و قدر دانی گردید.