تبدیل شهرسنگ به قطب اقتصادی باقرشهر/اتصال شهرسنگ به سیستم آبرسانی شهری

عصر امروز جلسه بررسی مشکلات شهرسنگ با حضور مرتضی همتی شهردار باقرشهر و هیئت امنای شهرسنگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛ عصر روز 18دیماه شهردار باقرشهر با حضور در جمع هیئت امنای شهرسنگ به بررسی مشکلات این مجموعه صنعتی پرداخت.

در این نشست که با همراهی سلطانیان رئيس اداره آب و فاضلاب باقرشهر برگزار شد موضوع انتقال آب شرب شهری به این مجموعه صنعتی مطرح و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای این اقدام صورت گرفت.

مرتضی همتی در این دیدار با اشاره به وضعیت کنونی شهرسنگ گفت: درعلم مدیریت شهری؛ شهری پویاست که اقتصاد پویایی داشته باشد و مجموعه شهرسنگ یکی از ظرفیت های قابل توجه اقتصادی شهر باقرشهر است که باید مردم این شهر نهایت بهره را از حضور این مجموعه صنعتی داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی شهرسنگ گفت: هم اکنون تعدادی سنگ بری با مساحت بالا و نیروی کاری کم در حال فعالیت هستند که هم آلودگی محیطی دارند و هم صرفه اقتصادی زیادی نه برای شهر نه برای مالک آن دارند و در برنامه داریم که این مجموعه ها را در طرح های شهری به مجموعه هایی تاثیر گذار تبدیل کنیم تا این منطقه به قطب اقتصادی باقرشهر تبدیل شود و در این راستا امروز پیگیر انتقال آب شرب شهری(توسط سازمان آب با مساعدت مالی شهرداری) به این محدوده هستیم و در برنامه های پیش رو آسفالت خیابان اصلی؛ روشنایی و سیستم برق رسانی(توسط اداره برق)؛ جدولگذاری و معبر پیاده و... را به زودی انجام خواهیم داد تا باعث رونق اقتصادی شهر شود و شهروندان و جوانان این شهر از این موقعیت های اقتصادی و کاری نهایت بهره برداری را داشته باشند.

در این دیدار هیئت امنای این مجموعه ضمن تقدیر از شهردار باقرشهر به خاطر پیگیری های مداوم و به سرانجام رساندن مشکلات شهرسنگ به بیان معضلات موجود پرداختند.