با پیگیری شهرداری باقرشهر از اداره آبفا؛   احداث شبکه آبرسانی در شهرسنگ تسریع می‌شود

شهردار باقرشهر از ساماندهی شهرسنگ در راستای رونق اقتصادی باقرشهر خبر داد و گفت: در پی توافقات انجام شده با آبفا به‌زودی عملیات لوله‌گذاری و ایجاد شبکه آبرسانی توسط آبفا در شهرسنگ آغاز و پس از آن عملیات عمرانی شهرداری در این منطقه کلید خواهد خورد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، نشست شهردار باقرشهر با مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران و مدیر آبفای بخش کهریزک به‌منظور بررسی و احصا مشکلات آب‌رسانی و با هدف بهبود خدمات رسانی برگزار شد.

 مرتضی همتی در این نشست با اشاره لزوم آبرسانی به واحدهای صنعتی شهرسنگ اظهار داشت: شهرسنگ ظرفیتی قابل توجه برای توسعه و رونق اقتصاد در باقرشهر است لذا باید مردم این شهر نهایت بهره را از حضور این مجموعه صنعتی داشته باشند.

 وی افزود: شهرداری باقرشهر تلاش می‌کند تا با ساماندهی شهرسنگ این منطقه به قطب اقتصادی باقرشهر تبدیل شود و شهروندان و جوانان منطقه از موقعیت‌های اقتصادی و کاری توسعه این صنعت نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

 شهردار باقرشهر با اشاره به توافق آبفا برای آبرسانی به شهرسنگ گفت: از آنجا که طرح ساماندهی شهرسنگ با توجه به سودآوری که برای باقرشهر در پی دارد، جزو پروژه‌هایی است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود، ضروری است که اداره آبفا با احداث شبکه آبرسانی پیش از اجرای عملیات عمرانی و طرح شهرداری اقدام کند.

 در ادامه این نشست حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران ضمن بررسی روند اجرای پروژه از سوی شهرداری در شهرسنگ از تعاملات سازنده و هرچه مفیدتر جهت پیشرفت و رونق اقتصادی در منطقه خبر داد و بر تسریع در عملیات لوله‌گذاری از سوی آبفا و اجرای شبکه آبرسانی تأکید کرد.