در آستانه برگزاری "جام جوان پهلوان" در باقرشهر: تجهیزات ورزشگاه‌ها اورهال و برخی مجموعه‌های ورزشی بهسازی شد

شهردار باقرشهر از اورهال تجهیزات و تأسیسات ورزشگاه‌ها و نیز بهسازی برخی مجموعه‌های ورزشی در شهر باقرشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیه اماکن ورزشی با امکانات موجود در آن جهت برگزاری مسابقات آماده‌سازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در حاشیه بازدید از ورزشگاه‌ها و محل برگزاری مسابقات "جوان پهلوان" اظهار داشت: با توجه به میزبانی شهر باقرشهر از بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران که با حضور و مشارکت 5 هزار ورزشکار برگزار می‌شود، اورهال تجهیزات و تأسیسات ورزشگاه‌ها و نیز بهسازی برخی مجموعه‌های ورزشی در دستور کار قرار گفت.

 وی افزود: بسیاری از اماکن و مجموعه‌های ورزشی در شهر باقرشهر از بدو تأسیس تاکنون از حیث تأسیسات و تجهیزات تعمیرات و رسیدگی نشده بود اما به بهانه برگزاری این رویداد بزرگ و در راستای میزبانی شایسته، کلیه اماکن ورزشی با امکانات موجود در آن اورهال شد.

 شهردار باقرشهر در ادامه گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ که در بیش از 25 رشته ورزشی برگزار خواهد شد، سالن‌های فدک، غدیر و خانه ژیمناستیک و نیز استادیوم ایثارگران، زمین اسکیت، سالن کارگران، آمفی‌تئاتر عطر یاس آماده‌سازی شده است.

 همتی در پایان با اشاره به ظرفیت ورزشی باقرشهر خاطرنشان کرد: جام جوان پهلوان فرصت مغتنمی است که بضاعت ورزشی باقرشهر در سطح کلان ورزش کشور معرفی شود.