نشست رؤسای هیئات ورزشی با شهردار در آستانه رویداد بزرگ جهان پهلوان 

در آستانه برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی جهان پهلوان شهردار باقرشهر با رؤسای هیئات ورزشی دیدار و گفتگو کرد.
    به گزارش اداره روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، نشست شهردار باقرشهر و رؤسای هیئات ورزشی باقرشهر در آستانه برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و تاریخی استان تهران در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. 
 مرتضی همتی در این نشست با اشاره به برگزاری جام جوان پهلوان در شهر باقرشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جام جوان پهلوان با مشارکت بیش از 5 هزار ورزشکار در بیش از 25 رشته ورزشی در سطح استان تهران و با حضور بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 
 وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادی با این کمیت و کیفیت در سطح استان تهران بی‌سابقه است افزود: جام جوان پهلوان با همت و پیشنهاد شهرداری باقرشهر و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از 5 بهمن‌ماه در راستای معرفی بهتر ظرفیت‌های ورزشی این شهر قهرمان‌پرور و آغاز می‌شود. 
 شهردار باقرشهر در ادامه گفت: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ، 3 سالن ورزشی فدک، غدیر و خانه ژیمناستیک اورهال شده و اقداماتی نیز برای آماده‌سازی سایر میادین ورزشی صورت گرفته تا ورزشکاران در این ایام بدون هیچ‌گونه مشکلی در رقابت‌ها شرکت کنند. 
 همتی تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان باقرشهر و توسط هیئات ورزشی برگزار می‌شود لذا رؤسای هیئات ورزشی باید نهایت توان خود را در برگزاری باشکوه این برنامه عظیم به کار بگیرند.