استادیوم ایثارگران میزبان دیدار تیم فوتبال پیشکسوتان باقرشهر و پیشکسوتان کشور (منتخب 98)

شهردار باقرشهر از برگزاری دیدار تیم فوتبال پیشکسوتان باقرشهر و پیشکسوتان کشور (منتخب 98) در استادیوم ایثارگران باقرشهر با حضور پیشکسوتان، قهرمانان و چهره‌های ملی خبر داد و گفت: برنامه‌های شاد و مفرح برای عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال در آئین افتتاح جام "جوان پهلوان" اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای برنامه‌های با نشاط و امیدآفرین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیدار تیم فوتبال پیشکسوتان باقرشهر و پیشکسوتان کشور (منتخب 98) در استادیوم ایثارگران باقرشهر برگزار می‌شود.

 وی افزود: در این دیدار که به مناسبت آغاز رقابت‌ها در روز میلاد حضرت علی (ع) برگزار می‌شود از ورزشکاران پیشکسوت و قهرمانان و چهره‌های ملی کشور حضور خواهند داشت.

 شهردار باقرشهر در ادامه گفت: استادیوم ایثارگران در مراسم افتتاحیه میزبان و پذیرای مردم شریف باقرشهر خواهد بود و برنامه‌های شاد و مفرح نیز در آستانه دهه مبارک فجر و به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) برای عموم مردم برگزار می‌شود.