مشعل نخستین دوره از جام "جوان پهلوان" امروز در باقرشهر روشن می‌شود

مشعل نخستین دوره از جام "جوان پهلوان" و بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران امروز(پنجشنبه) در میدان المپیک بوستان عطر سیب باقرشهر روشن می‌شود.

 

  به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر با اشاره به میزبانی باقرشهر از رویداد بزرگ "جوان پهلوان" اظهار داشت: نخستین دوره از جام "جوان پهلوان" بزرگ‌ترین رویداد ورزشی فرهنگی استان تهران همزمان با روز میلاد امیرالمؤمنین (ع) امروز (پنجشنبه) ساعت 18 در بوستان عطر سیب باقرشهر آغاز می‌شود.

 وی افزود: این رویداد بزرگ با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان باقرشهر و منتخب 98 از سالن ایثارگران شهر باقرشهر کلید می‌خورد و آغاز رسمی مسابقات از صبح روز جمعه 6 بهمن خواهد بود.

 شهردار باقرشهر در ادامه گفت: مشعل نخستین و بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران همزمان با مراسم افتتاحیه در میدان المپیک بوستان عطر سیب باقرشهر روشن می‌شود.

 شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: 5 هزار ورزشکار از استان تهران و بعضاً از قهرمانان سایر استان‌ها در بیش از 25 رشته ورزشی در طول 13 روز در ورزشگاه‌های باقرشهر به رقابت می‌پردازند و اختتامیه این رویداد در 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.