شهردار باقرشهر: "جوان پهلوان" موجب جلب و جذب نگاه‌های حرفه‌ای به ورزشکاران شد 

شهردار باقرشهر با اشاره به استعداد و ظرفیت قابل توجه باقرشهر در توسعه ورزش گفت: با توجه به اینکه باقرشهر توانمندی بالایی در ورزش دارد، برگزاری مسابقات "جوان پهلوان" در توسعه ورزش و جلب و جذب نگاه‌های حرفه‌ای به استعدادهای این شهر نقش خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در حاشیه برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران جام "جوان پهلوان" و در پایان رقابت‌های کیک بوکسینگ اظهار داشت: رقابت‌ها با حضور بسیار پرشور ورزشکاران خانم و آقا از شهرستان‌های ری، پاکدشت، رباط‌کریم، شهریار، ورامین، شهرقدس، بهارستان، قرچک، پردیس، دماوند و شمیرانات برگزار شد.
وی افزود: مسابقات کیک بوکسینگ آقایان با حضور 300 ورزشکار از سراسر استان تهران در 299 مسابقه در رده‌های سنی و اوزان مختلف برگزار شد که نشانگر استقبال بسیار خوب ورزشکاران است.
 شهردارباقرشهر در ادامه با اشاره به استقبال پرشور بانوان از مسابقات کیک بوکسینگ جوان پهلوان افزود: 130 ورزشکار خانم از 10 تیم شهرستانی و در 11 وزن به رقابت پرداختند و 16 داور نیز این مسابقات را داوری کردند.
همتی تصریح کرد: بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده تا این لحظه از برگزاری مسابقات، این رقابت‌ها با حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان باقرشهری و از لحاظ کمی و کیفی در سطح خوب و قابل قبولی برگزار شده است.
وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی باقرشهر تأثیر بسزایی در برگزاری موفق رقابت‌ها داشتند و تاکنون با توجه به تمهیدات انجام شده، رقابت‌ها بدون هیچ گونه مشکل پیش رفته است.
همتی با اشاره به استعداد و ظرفیت قابل توجه باقرشهر در توسعه ورزش گفت: با توجه به اینکه باقرشهر توانمندی بالایی در ورزش دارد، برگزاری این گونه مسابقات در توسعه ورزش و جلب و جذب نگاه‌های حرفه‌ای به استعدادهای این شهر خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه تاکنون مسابقات در تمامی رده‌های سنی برگزار شده، اظهار داشت: رویداد بزرگ ورزشی و فرهنگی استان تهران فضایی را فراهم کرد تا ورزشکاران در تمامی رده‌های سنی و سطوح حرفه‌ای، میدان مسابقات را تجربه کنند و با توجه به هدف‌گذاری‌های انجام شده، این مسابقات روند بسیار خوبی داشته است.
شهردار باقرشهر در پایان با اشاره به اینکه کار ورزشی فرهنگ‌ساز نیز هست، افزود: ورزش در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد و در سلامت جسم و روح نیز اثرگذار است لذا امیدواریم شکل‌گیری این مسابقات و شور و نشاطی که از برگزاری رقابت‌های ورزشی در این روزها در باقرشهر ایجاد شده، در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش داشته باشد.