معاون استاندار تهران: نقش "جوان پهلوان" در استعدادیابی و امیدآفرینی / پرورش روحیه پهلوانی در"جوان پهلوان" باقرشهر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی " جوان پهلوان" علاوه بر تاثیر خوب ورزش بر سلامت روح و جسم، تاثیر بسزایی در استعدادیابی، پرورش پتانسیلها و امیدآفرینی در جامعه خواهد داشت.

ه گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، محسن نایبی در حاشیه بازدید از روند برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم برپایی عدالت اجتماعی یکی از اولویت هایی است که به صورت جدی پیگیری می شود. 
وی با اشاره به برگزاری موفق بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران در باقرشهر افزود: برقراری عدالت اجتماعی در حوزه ورزش با تقسیم عادلانه امکانات باید لحاظ شود و امروز شاهدیم در این رویداد بزرگ ورزشی باقرشهر موفق شد با استفاده از امکانات شهری با محوریت شهرداری و مشارکت اداره ورزش گام های مهم و اساسی در توسعه ورزش بردارد. 
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس برنامه  ریزی های انجام شده جام "جوان پهلوان" با حضور 5 هزار ورزشکار از سراسر استان تهران برگزار می شود و حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان در این مسابقات نشانگر موفقیت طرح است. 
 نایبی ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت شهری باقرشهر برای برگزاری این رویداد مهم تصریح کرد:  برگزاری مسابقات این چنینی علاوه بر تاثیر خوب ورزش بر سلامت روح و جسم، تاثیر بسزایی در استعدادیابی، پرورش پتانسیلها و امیدآفرینی در جامعه خواهد داشت. 
معاون استاندار تهران با اشاره به پرورش روحیه پهلوانی در این رویداد تاکید کرد: حوزه ورزش به گونه ای است که پرداخت هر هزینه ای در آن به مثابه سرمایه گذاری است و جوان و نوجوانی که به سمت ورزش حرکت کند از موضوعات دیگر و تفریحات منفی که معضلات اجتماعی بسیاری را در پی خواهد  داشت، دور خواهد شد که دستاورد بسیار بزرگی است.