پیام تبریك شهردار باقرشهر به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر 

در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر پیامی صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر طی پیامی فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و دهه فجر‌ سرآغازی دوباره برای طلوع اسلام،‌ ترویج ارزش‌های اسلامی و رهایی ملت ایران از نظام سلطه‌گر طاغوت بود که گذشته کشور را از آینده آن جدا ساخت.  
انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای بود که پیروزی حق بر باطل را به تصویر کشید و امروز ایران ما به برکت خون شهدا، با پیشرفت چشمگیری قله‌های بلند موفقیت را فتح کرده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده تبدیل شده است. 
شهرداری باقرشهر از گذشته تا به حال ضمن توفیق خدمتی صادقانه، توانست دستاوردهای عمرانی بیشماری را در راستای بهبود رفاه شهروندان و آبادانی شهر عملیاتی کند و حالا در طلیعه چهل و پنجمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت کشور، باقرشهر نیز با خیز بلند عمرانی شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش خواهد بود. 
در بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان، به ویژه شهروندان شریف، فهیم، ولایتمدار، متدین و انقلابی باقرشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.


                                                                                                        مرتضی همتی
                                                                                                      شهردار باقرشهر