نفرات برتر مسابقات عملیاتی، ورزشی و چالشی آتش‌نشانان "جوان پهلوان"  معرفی شدند

راهیابی 10آتش‌نشان به مرحله نهایی مسابقات عملیاتی ورزشی چالشی آتش‌نشانان "جوان پهلوان" باقرشهر  

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرحله مقدماتی مسابقات عملیاتی ورزشی چالشی آتش‌نشانان استان تهران جام جهان‌پهلوان باقرشهر با حضور 11تیم از استان تهران در سالن فدک شهرداری باقرشهر برگزار شد.


در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات 33 آتش‌نشان از شهرداری‌های دماوند، پردیس، پاکدشت، صفادشت، اسلام‌شهر، فشم، کهریزک، حسن‌آباد، وحیدیه، پالایشگاه تهران و باقرشهر حاضر بودند که در پایان 10نفر به مرحله پایانی این مسابقات راه یافتند.  
نفرات راه یافته به مرحله نهایی: مرتضی حصاری شهرداری باقرشهر، نایب سبزی شهرداری کهریزک، مهدی فخامتی شهرداری باقرشهر، محمد بابایی شهرداری صفادشت، یاسر متانی شهرداری کهریزک، علی حسینی شهرداری پاکدشت، احسان قلی‌زاده پالایشگاه تهران، هادی ریاحی زاده شهرداری اسلام‌شهر، علی مرادی شهرداری پاکدشت، حامد کریمی شهرداری حسن‌آباد  
گفتنی است که در این دوره از مسابقات هر تیم از 3 آتش‌نشان تشکیل شده که در 8 مرحله با لباس آتش‌نشانی و کپسول با یکدیگر رقابت میکنند.

مرحله نهایی مسابقات عملیاتی، ورزشی و چالشی آتش‌نشانان استان تهران در جام جهان‌پهلوان باقرشهر عصر روز شنبه 14 یهمن ماه با حضور 10آتش نشان از استان تهران برگزار شد.  
مرحله مقدماتی این رویداد از صبح امروز با حضور 33 آتش نشان آغاز شد که در نهایت 10آتش نشان به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.


برپایه این گزارش در این دوره از مسابقات که با استقبال قابل توجه شهروندان همراه بود، مرتضی حصاری از شهرداری باقرشهر به مقام قهرمانی رسید و نایب سبزی از شهرداری کهریزک مقام دوم را کسب کرد، محمد بابایی از صفادشت، هادی ریاحی از اسلامشهر و یاسر متانی از شهرداری کهریزک به مقام سوم رسیدند.