اعلام نتایج رقابت های قهرمانی بسکتبال"جوان پهلوان" / کسب مقام اول توسط تیم شهرداری باقرشهر      

مسابقات قهرمانی بسکتبال "جوان پهلوان" برگزار و  شهرداری باقرشهر به مقام اول رسید و تیم‌های آتشی و کنکو از استان تهران در این مسابقات به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. 


به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مسابقات قهرمانی بسکتبال نوجوانان آقایان "جوان پهلوان" با حضور 8 تیم با انجام 12بازی در سالن فدک باقرشهر برگزار و شهرداری باقرشهر مقام نخست این مسابقات را کسب کرد و مسابقه فینال "جوان پهلوان" بین دو تیم آتشی و شهرداری باقرشهر با نتیجه 81بر 78به سود شهرداری باقرشهر به پایان رسید. 
در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان تهران شامل آتشی، کنکو، مدرسه بسکتبال مسعود، آکادمی شاهین طبع، پاسارگاد، کاله، میهن و شهرداری باقرشهر حضور داشتند که تیم‌های آتشی و کنکو از استان تهران در این مسابقات به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. 
همچینین در حاشیه این برنامه، مسابقات پرتاب 3 امتیازی و اسلم دانگ برگزار و در پرتاپ 3 امتیازی امیر حسین عمادی و در اسلم دانگ سعید وهابی نفرات برتر شدند. 
گفتنی است در این مسابقات در بین تماشاچیان نونهال نیز مسابقات پرتاب پنالتی برگزار شد که علی آباریان مقام اول را کسب کرد. 
بر اساس این گزارش مراسم اهدای مدال قهرمانی تیم‌های برتر با حضور سادات مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری تهران، گراوند بخشدار کهریزک، همتی شهردار باقرشهر، پدر شهیدان اسدیان و فتحی و همچنین مهران آتشی مربی تیم ملی بسکتبال برگزار شد.