"جوان پهلوان" حرکتی بسیار زیبا و تحول گرایانه از شهردار باقرشهر

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه "جوان پهلوان" حرکتی بسیار زیبا و تحول گرایانه از شهردار باقرشهر بود گفت: استعدادهای ورزشی در این مسابقات شناسایی شد و امیدواریم در آینده فرایند رشد و حرکت آن‌ها تدارک دیده شود و باعث افتخار باقرشهر و شهرستان ری باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مهدی باب‌الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه اختتامیه رویداد "جوان پهلوان" در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید مبعث و دهه مبارک فجر اظهار داشت: به همت شهرداری باقرشهر به مدت 15روز جشنواره و رویداد ورزشی و فرهنگی در شهر باقرشهر با عنوان "جوان پهلوان" در سطح استان تهران برگزار شد.
وی افزود: در این روزها که باقرشهر میزان رویدادی بزرگ بود، رقابت‌ها در میان ۶ هزار ورزشکار از استان تهران در 30 رشته ورزشی رقم خورد که حرکتی بسیار زیبا و تحول گرایانه بود و کار گروهی را به منصه ظهور و بروز رساند.
 فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: این رویداد بزرگ در باقرشهر موجب شد که پتانسیل‌های ورزشی و فرهنگی به همه مسئولین، ورزشکاران و ورزش دوستان استان تهران به جهت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برای آینده معرفی شود.
باب‌الحوائجی تصریح کرد: استعدادهای ورزشی در این مسابقات شناسایی شد که در آینده فرایند رشد و حرکت آن‌ها تدارک دیده شود و شرایطی فراهم شود که بتوانند در آینده مدال‌های رنگین ورزشی را کسب و به گردن بیاویزند و باعث افتخار باقرشهر و شهرستان ری باشند.
وی با بیان اینکه باعث ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین مردم باقرشهر و جوانان این خطه شد، ابراز داشت: در این برنامه، در شب‌های مختلف میزبان مدیران، مسئولین و شخصیت‌های ورزشی بودیم که به شهر باقرشهر آمدند و در این جشن بزرگ ورزشی و فاخر شرکت کردند و ورزشکاران را مورد تشویق قرار دارند.
وی تأکید کرد: از همه کسانی که در برگزاری این رویداد ورزشی، شهردار باقرشهر را کمک کردن، از جمله عوامل شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس، عوامل نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه که در کنار سایرین نسبت به برگزاری این برنامه خوب فاخر و ورزشی حمایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: از هماهنگی ویژه اصحاب رسانه که نسبت به انتقال و معرفی فعالیت‌ها و تبیین زحمات مسئولین به‌عنوان رابطین واقعی مردم و مسئولین اقدام می‌کنند، تقدیر و تشکر نموده و برای همه مردم ایران اسلامی آرزوی توفیق و سلامتی دارم.