پیام شهردار باقرشهر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

شهردار باقرشهر به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد و از همشهریان برای حضور پر شور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد و از مردم باقرشهر برای حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی حماسه 22بهمن دعوت کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است: 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 22بهمن‌ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی و یادآور حماسه‌آفرینی ملتی است که با تبعیت از امام راحل عظیم الشان انقلاب اسلامی رژیم طاغوت را در هم پیچیده و عظیم‌ترین انقلاب تاریخ معاصر را به ثبت برساند.

 ملت متدین ایران در بهمن 1357 تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جان‌فشانی، دشمنان را ناکام و مستبدان را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

 اینجانب فرارسیدن 22بهمن را خدمت ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه مردم مؤمن، متعهد و انقلابی باقرشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 22بهمن دعوت می‌نمایم.

 بی شک مردم شریف و شهیدپرور باقرشهر امسال نیز همگام و هم‌نوا با سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن، بار دیگر یاد و خاطره بهمن 57 را در دل‌ها زنده و برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

 مرتضی همتی

  شهردار باقرشهر