شهردار باقرشهر : به زودی عملیات اجرایی بهسازی بلوار سفیر و امید آغاز می‌شود  

جلسه بررسی وضعیت بهسازی و آسفالت جاده سفیرامید (جاده شرکت گاز) با حضور نمایندگان شرکت‌های شهرک انرژی و نیروگاه گازی ری در شهرداری باقرشهر برگزار و تسریع بهسازی جاده در دستور کار قرار گرفت. 

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، سومین جلسه بررسی وضعیت بهسازی و آسفالت جاده سفیر امید (جاده شرکت گاز) صبح امروز با حضور شهردار باقرشهر و همچنین نمایندگان شرکت‌های شهرک انرژی و نیروگاه گازی ری در شهرداری باقرشهر برگزار و پس از بررسی وضعیت فعلی و میزان همکاری دستگاه ها تسریع بهسازی جاده در دستور کار قرار گرفت. 

در این جلسه مرتضی همتی شهردار باقرشهر بهسازی این جاده را یکی از مطالبات مردمی برجای مانده دانست و اظهار داشت: در اولین فرصت باید این پروژه آغاز شود و هیچ اتلاف وقتی به بهانه های مختلف پذیرفته نیست.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید تا پایان سال جاری انجام شود تا مردم بعد از چندین سال مطالبه بهسازی این مسیر رفت و آمدشان از باقرشهر به روستاهای اطراف تسهیل شود.

لازم به ذکر است جاده سفیرامید (جاده شرکت گاز) یکی از راه‌های ارتباطی مهم بین روستاهای منطقه و شهر باقرشهر است که بهسازی وضعیت آسفالت آن، مطالبه مستمر شهروندان و استفاده‌کنندگان از این معبر بوده است.