تداوم برخورد جدی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز باقرشهر/ شناسایی یکصد ساخت‌وساز غیرمجاز در دی‌ماه

شهردار باقرشهر از ثبت 100مورد شناسایی و اعمال مقررات در مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم و محدوده شهر باقرشهر در دی‌ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت به‌منظور جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز 57 مورد مصالح و ادوات ساختمانی توقیف شده است.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در باقرشهر اظهار داشت: اقدامات شهرداری باقرشهر در حوزه کنترل و نظارت بر عملیات ساختمانی به دو بخش داخل محدوده و حریم تقسیم شده که از سوی پلیس ساختمان تحت نظارت و پیگیری قرار دارد.

 وی افزود: در دی‌ماه سال جاری، بر اساس آمار ارائه شده از عملکرد واحد پلیس ساختمان شهرداری در مقابله با ساخت‌وسازهای فاقد پروانه در محدوده حریم شهر باقرشهر، 85 مورد اعمال مقررات تخلف احداثی، 25 مورد جلوگیری از انجام تخلف ساختمانی و نیز 32 مورد توقیف مصالح و ادوات ساختمانی صورت گرفته است.

 شهردار باقرشهر در ادامه گفت: در فضای شهری و در بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی دارای پروانه، 20 مورد توقف عملیات انجام و ۵ مورد نیز منجر به جمع‌آوری مصالح و ادوات ساختمانی شده است.

 همتی تصریح کرد: در حوزه نظارت بر ساخت‌وسازهای فاقد پروانه داخل محدوده، 20 مورد جلوگیری از تخلف، 19 مورد توقیف مصالح و ادوات و نیز 15 مورد اعمال مقررات تخلف احداثی ثبت شده است.

 شهردار باقرشهر در پایان با تاکید بر ثبت 100مورد شناسایی و اعمال مقررات در مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم و محدوده شهر باقرشهر خاطرنشان کرد: مقابله مؤثر و مستمر با ساخت‌وساز غیرمجاز یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است و در شهر باقرشهر با رعایت قوانین که اصلی‌ترین اولویت شهرداری است با هرگونه تخلف ساخت‌وساز به‌شدت برخورد می‌شود.