پایان عملیات ساخت 4 رختکن در باقرشهر در کمتر از 30 روز/ خدمات دهی همزمان به 4 تیم در زمین فوتبال ورزشگاه فدک  

شهردار باقرشهر از تکمیل پروژه رختکن زمین چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه فدک در کمتر از 30 روز کاری جهت خدمات دهی همزمان به 4 تیم به افزایش رضایتمندی ورزشکاران و شهروندان باقرشهر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 450 میلیون تومان در 3 فاز ساخت و تکمیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی با اشاره به توسعه اماکن ورزشی شهر باقرشهر اظهار داشت: پروژه رختکن زمین چمن مصنوعی فوتبال ورزشگاه فدک با زیربنایی به مساحت 450 مترمربع در 2 طبقه با سازه اسکلت فلزی درکمتر از 30 روز کاری به منظور بهبود خدمات رسانی به ورزشکاران و شهروندان اجرایی شد. 
وی افزود: با اجرای این پروژه 4 رختکن برای ورزشکاران با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 450 میلیون تومان در 3 فاز ساخت و تکمیل و با نصب تجهیزات تأمین سرمایش و گرمایش در اختیار شهروندان قرار گرفت. 

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: این پروژه علاوه بر 4 رختکن دارای 22 حمام، 8 سرویس بهداشتی و اتاق داوران است که در حال حاضر آماده بهره برداری است. 
همتی تصریح کرد: با توجه به استقبال ورزشکاران و شهروندان باقرشهری از زمین چمن ورزشگاه فدک با ساخت 4 رختکن امکان خدمات دهی همزمان به 4 تیم و 2 مسابقه به طور همزمان وجود دارد که از اتلاف وقت ورزشکاران جلوگیری می شود. 
شهردار باقرشهر در پایان با اشاره به اجرای پروژه در 3 فاز خاطرنشان کرد: فاز نهایی رختکن زمین چمن مصنوعی فدک با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 750 میلیون تومان، فاز اول با 500 میلیون تومان و فاز دوم با 1 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اجرایی شده است.