جزئیات نهضت آسفالت در باقرشهر تشریح شد/ 95 درصد پیشرفت پروژه لکه گیری آسفالت معابر در خیز بلند عمرانی

 شهردار باقرشهر از اجرای نهضت آسفالت در باقرشهر به واسطه افزایش رضایتمندی مردم خبر داد و گفت: نهضت آسفالت در باقرشهر در دو فاز با پیشرفت 95 درصدی و اعتباری در حدود 9 میلیارد تومان در باقرشهر اجرایی می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در تشریح خیز بلند عمرانی شهر باقرشهر اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر آسفالت بسیاری از معابر بهسازی یا نوسازی نشده بود و به همین دلیل زمانی که مسئولیت کار را برعهده گرفتیم، با حجم زیادی از پیام‌ها و گلایه‌های مردمی مواجه شدیم و در واقع بهبود وضعیت آسفالت یکی از پر تقاضاترین درخواست‌های شهروندان بود.  
وی افزود: در حال حاضر به واسطه جذب اعتباراتی در زمینه اجرای خیز بلند عمرانی، با انجام نهضت آسفالت در تلاش هستیم تا میزان رضایت شهروندان از بهسازی معابر افزایش یابد. 
شهردار باقرشهر در ادامه با اشاره به اجرای عملیات لکه گیری آسفالت گفت: نهضت آسفالت در باقرشهر، در دو فاز با اعتباری در حدود 9 میلیارد تومان در سطح شهر باقرشهر در حال اجراست. 
همتی با تاکید بر اینکه بیشتر حفاری‌های سطح شهر توسط آبفا انجام شده و لیست حفاری‌ها در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد و در جهت بهبود آن اقدام خواهد شد تصریح کرد: پیشرفت پروژه لکه گیری به گونه ای بوده که در حال حاضر تمامی حفاری‌های انجام شده در سطح شهر لکه گیری شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت لذا شهروندان عزیز باقرشهر می‌توانند در صورت مشاهده، خرابی آسفالت را به سامانه 137 اعلام و مجموعه مدیریت شهری را در اجرای بهتر نهضت آسفالت یاری کنند. 
شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 40 درصد از بودجه تعیین شده برای اجرای نهضت آسفالت در باقرشهر عملیاتی شده و در حدود 95 درصد از لکه های سطح شهر اصلاح و باقی موارد نیز در دستور کار واحد عمرانی این شهرداری قرار دارد.