شهردارباقرشهر در پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرد  

 مرتضی همتی شهردار باقرشهر در پی حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار شهر باقرشهر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیامی، مراتب تقدیر و قدردانی خود را از مردم ولایت مدار اعلام نمود. 

متن پیام به شرح زیر است : 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم مومن و وفادار باقرشهر روز گذشته همراه با مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی به رغم تمامی فشارها و تفرقه افکنی‌های دشمنان و مخالفان نظام، با حضور در پای صندوق های رأی باردیگر با خلق حماسه، حضور خود را به نظام اسلامی اثبات نمودند.  
دشمنان به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات بودند ؛ اما مردم آگاه و با بصیرت، بار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، در صف انتخابات حاضر و با رأی خود فرصتی را برای رشد و توسعه کشور فراهم کردند. 
بدین وسیله اینجانب مراتب تقدير و تشكر خود را از کلیه مردم شریف و مومن باقرشهر که با حضور پرشور خود در انتخابات، برگ زرين دیگری به صفحه افتخارات این دیار اضافه نمودند، بجا آورده و نیز از زحمات خالصانه تمامی همکاران مجموعه مدیریت شهری باقرشهر اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و خدماتی که در برگزاری  انتخابات نقش موثری داشتند، صمیمانه قدردانی می نمایم. 


مرتضی همتی شهردار باقرشهر