تشریح عملکرد ستاد استقبال از بهار شهرداری باقرشهر/تمام زیرساخت‌های شهری در حال ترمیم و بهسازی

فعالیت ستاد استقبال از بهار شهرداری باقرشهر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باهدف‌ترمیم و بهسازی زیرساخت‌های شهری و اماکن شهرداری، شبانه‌روزی در حال انجام است.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، پیرو تأکید شهردار باقرشهر باهدف ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی و نیز باتوجه‌به فرارسیدن ایام عید نوروز باستانی ستاد استقبال از بهار در شهرداری باقرشهر در کنار آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار مشغول بهسازی بسیاری از زیر ساخت‌های شهری از قبیل فرهنگسراها و بوستان‌های سطح شهر است .
 در راستای اجرای هرچه بهتر طرح استقبال از بهار، بازدیدهای میدانی از سطح شهر به‌صورت شبانه‌روزی از طرف شهردار برای رفع مسائل و مشکلات صورت می‌گیرد و واحدهای دخیل گزارش خود را به‌صورت لحظه‌ای از اقدامات انجام شده ارائه می‌کنند و در نهایت تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود .
 شست‌وشوی و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، تعویض پرچم‌های الوان، پاک‌سازی محله به محله، اصلاح دستگاه‌های روشنایی پارک‌ها و میادین، گل‌کاری سطح شهر، لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر، از جمله اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری باقرشهر است.
خوشبختانه مصادف شدن نوروز با ماه مبارک رمضان جلوه‌ای خاص به برنامه‌های فرهنگی سطح شهر بخشیده و شهرداری با برنامه‌ریزی منسجم تلاش کرده برکات این ایام در سطح شهر جلوه نماید که در این راستا طراحی و نصب 7 المان نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان، ۴ پروژه نورپردازی، 400 مترمربع نقاشی دیواری و 10هزار متر رنگ‌آمیزی دیوارهای مخدوش در دستور کار قرار گرفت و مجموعه شهرداری تلاش کرده تمام اقدامات لازم برای بزرگداشت این رویداد را فراهم آورد.