به مناسبت روز درختکاری؛ آئین "هر شهید یک درخت" به همت شهرداری باقرشهر برگزار شد

آئین کاشت 400 نهال با عنوان "هرشهید یک درخت" به همت شهرداری باقرشهر در شهرک مهستان به نام 128شهید باقرشهر و شهدای شاخص شهرستان ری برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، آئین ویژه روز درختکاری با عنوان "هرشهید یک درخت" در باقرشهر همزمان با روز درختکاری و با هدف گرامیداشت سنت حسنه کاشت نهال، در راستای تامین فضای سبز شهروندان برگزار شد.
این مراسم که به همت شهرداری باقرشهر و با حضور مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مرتضی همتی شهردار باقرشهر، حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه باقرشهر، سرهنگ شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره)، بخشدار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری  و سایر مسئولان و همچنین باحضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و شهروندان باقرشهری در شهرک مهستان اجرایی شد.
در این آئین که‌ مزین به نام شهدای باقرشهر بود، 400 نهال به نام 128شهید باقرشهر و شهدای شاخص شهرستان ری به دست مسئولین، خانواده معزز شهدا و شهروندان غرس شد.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدای حاضر در مراسم به مناسبت روز درختکاری و به پاس زحمات نیروهای خدوم و زحمتکش شهرداری باقرشهر، از جمعی از پاکبانان و باغبانان نمونه تجلیل به عمل آمد.