تقدیر اعضای شورای کارگری کارکنان شهرداری از شهردار باقرشهر

اعضای شورای کارگری کارکنان شهرداری باقرشهر از طرف کارگران شهرداری با حضور در دفتر شهردار باقرشهر از رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران تشکر کردند .

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، نشست نمایندگان شورای کارگری شهرداری باقرشهر با شهردار در راستای تقدیر از زحمات و پیشبرد امور مربوط به معیشت کارگران شاغل در شهرداری برگزار شد .

 در این جلسه مرتضی همتی شهردار باقرشهر بر بازبینی پرونده تمامی کارکنان شهرداری توسط امور اداری تأکید کرد و گفت: از ابتدای ورودم به شهرداری باقرشهر، موضوع بازبینی پرونده تمامی کارکنان شهرداری توسط امور اداری به واحد مربوطه ابلاغ شد تا چنانچه حقوقی از کارکنان مغفول مانده باشد پیگیری شود .

 وی افزود: موضوع یکسان‌سازی حقوق یکی از دغدغه‌های ما باتوجه‌به خلأهای قانونی بوده که در این زمینه هم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم برای همه همکاران شرایط یکسانی را بر اساس وضعیت کاری و حقوق مهیا کنیم چرا که شایسته نیست دو نفر در یک پست سازمانی با یک عملکرد و یک سطح دانش دو حقوق متفاوت دریافت کنند .

 در ادامه این جلسه مسئول امور اداری در گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در جهت رفاه کارکنان خبر داد و ابراز داشت: حسب دستور، تمامی پرونده‌ها بازبینی و تمامی راه‌های کمک به نیروها در زمینه پرداخت حقوق و مزایا احصا و اجرایی شده یا در دست اقدام است.

 اعضای شورای کارگری نیز از دغدغه‌مندی شهردار در تأمین معیشت کارکنان و تلاش برای تسهیل امور و حمایت همه‌جانبه از نیروهای پرتلاش شهرداری باقرشهر تقدیر و تشکر کردند.