بذر امید؛ توزیع 1500 نهال رایگان در میان شهروندان باقرشهری 

شهردار باقرشهر از توزیع 1500 نهال رایگان در میان شهروندان خبر داد و گفت: در راستای حفظ و تأمین سرانه فضای سبز از ابتدای هفته درختکاری تاکنون، این نهال ها به صورت رایگان در میان شهروندان توزیع شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر از توزیع نهال رایگان در میان شهروندان خبر داد و گفت: به‌مناسبت روز درختکاری و به منظور توسعه فضای سبز باقرشهر از ابتدای هفته درختکاری تاکنون، نهال به صورت رایگان در میان شهروندان توزیع شد. 
وی با اشاره به توزیع 500 نهال در نماز جمعه باقرشهر افزود: در راستای حفظ و تأمین سرانه فضای سبز از ابتدای هفته درختکاری تا امروز  1500  اصله درخت در بین شهروندان ساکن در باقرشهر به صورت رایگان توزیع شد. 
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: نهال زیتون تلخ از گونه‌های مقاوم و سازگار با اقلیم منطقه است لذا از شهروندان درخواست می شود طبق اصول به کاشت صحیح درختان در سطح شهر اقدام کنند. 
همتی با تاکید بر عرضه نهال به درخواست شهروندان در طول هفته درختکاری خاطرنشان کرد: شهروندان متقاضی که در طول این ایام به واحد فضای سبز شهرداری مراجعه کردند نیز با تایید واحد به میزان نیاز نهال رایگان دریافت کردند. 
گفتنی است در نخستین روز ار هفته درختکاری آئین " هرشهید یک درخت" با کاشت 400 نهال به یاد و نام شهدای باقرشهر و شهدای شاخص شهرری اجرایی شد.