اقتدار شهرداری در خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم است / در همین مسیر گام برمی‌داریم

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در نخستین جلسه شورای مدیران شهرداری باقرشهر در سال جدید، عملکرد شهرداری باقرشهر را در سال گذشته خوب توصیف کرد و اظهار داشت: شهرداری باقرشهر در سال گذشته به‌واسطه اعتماد به مدیران بومی و با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی شهر، با همت جمعی برای دستیابی به توسعه و رشد شهر تلاش کرده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری باقرشهر در سال گذشته دستاوردهای ارزشمندی داشته است، افزود: از جمله دستاوردهای شهرداری باقرشهر در سال گذشته شامل ارتقا و تحقق بودجه 750 میلیاردی شهرداری، تصویب طرح جامع شهر، خیز بلند عمرانی شهرداری و بسط و توسعه ورزش شهر است که به همت تمامی عوامل و نیروهای خدوم این مجموعه حاصل شده و در تلاش هستیم که در سال جاری نیز در همین مسیر گام برداریم.

شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت فسادستیزی و با بیان اینکه فساد آفت سازمانی بزرگی است که باید زمینه ایجاد آن نیز برچیده شود، گفت: فساد در هر اندازه‌ای باید شکست بخورد و در این راستا در ایام نووز 1403 در  حریم باقرشهر هیچ گونه ساخت و ساز غیرمجازی نداشتیم و تمامی اقدامات سودجویان با برخورد جدی عوامل شهرداری مواجه شد.

همتی با تأکید بر اینکه اقتدار شهرداری در خدمت بی منت و صادقانه به مردم است، تصریح کرد: در سال 1403 باید امور مردم تسهیل شود که با برگزاری میز خدمت می‌توان در این زمینه اقدامات شایسته ای را به مردم ارائه کرد.

وی تاکید کرد: در حدود 100 هکتار بافت فرسوده در باقرشهر داریم و از آنجا که در بافت فرسوده توان درآمدی مردم پایین است، باید با طرح تشویقی مناسب و صحیح بازسازی شود.