برگزاری اولین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری باقرشهر در سال 1403

جلسه ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل شهرداری باقرشهر  به ریاست شهردار برگزار و مصوبات جهت پیگیری به مدیران مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، صبح امروز اولین  جلسه ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل شهرداری باقرشهر در سال 1403 به ریاست شهردار باقرشهر برگزار شد .
در این جلسه ضمن بررسی وضعیت موجود و اقدامات انجام شده سال 1402  در ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل شهرداری باقرشهر ، موضوعات جدید مطرح شده از سوی  شهردار باقرشهر مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات جهت  پیگیری به مدیران مربوطه ابلاغ شده است.

 گفتنی است در این جلسه با توجه به تهدیدات صورت گرفته بر آمادگی ستاد مدیریت بحران، دستگاه‌های امدادی و آتش‌نشانی، حراست و خود حفاظتی اماکن شهرداری و سطح شهر، نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان در زمان وقوع بحران، پیگیری پایش تصویری، تأمین آب مخازن آب شرب و غیرشرب شهرداری و پاک‌سازی و نظافت و آبگیری مجدد، خریداری تجهیزات و اقلام موردنیاز ستاد مقابله با بحران، بازبینی و اصلاح اماکن اسکان اضطراری، تأمین جیره خشک و آب معدنی، تأمین مخازن اضطراری آب شرب و غیرشرب برای آتش‌نشانی و ستاد مدیریت بحران، تجهیز و تعمیر سوله مدیریت بحران و ازدواج آسان، تشکیل تیم واکنش سریع در راستای مقابله با بحران، اخذ مشاور برای احداث و ساماندهی سایت اسکان اضطراری باقرشهر مطرح شد.

 در جلسه پدافند غیرعامل نیز موضوعاتی در خصوص واحد انفورماتیک و ایمن سازی سایت اطلاع رسانی شهرداری باقرشهر مطرح شد و همچنین به موضوع نصب و راه اندازی اینترنت هشدار سریع زلزله مورد بررسی قرار گرفت.