برگزاری اجلاسیه شهدای خدمت و 12000 شهید استان تهران در مصلی بزرگ باقرشهر

طائب : برای اولین بار دربرخی کشورهای دنیا برای یک رئیس جمهور اقامه عزا کردند

اجلاسیه شهدای خدمت و 12000 شهید شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرداری باقرشهر در مصلی بزرگ باقرشهر با سخنرانی شیخ مهدی طائب و قرائت دعای کمیل برگزار شد .

سخنران این برنامه شیخ مهدی طائب با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان اظهار داشت: عزت را خدا به انسان عطا می کند و این شهدای بزرگوار در راه خدمت به مردم عزتمند شده و به مقام شهید نائل آمدند.
وی گفت: کشور ما برای برگزاری مراسم تشییع از کشوری دعوت نکرد اما مشاهده کردید نماینده بیش از 60 کشور دنیا در این برنامه برای عرض تسلیت حضور داشتند و این نشان از عزت مندی این عزیزان و جایگاه رفیع کشور ما در بین مردم جهان دارد .
طائب گفت : برای اولین بار در دنیاست که وقتی یک رئیس جمهور از دنیا می رود برای او در کشورهای دیگر اقامه عزا می کنند و برای شهدای ما در بسیاری از کشورها عزای عمومی اعلام کردند و اقامه عزا کردند و این نشان از جایگاه شهدای ما و الگو سازی از مردان خداست .
وی در پایان گفت : ما اگر دقت کنیم میبینیم بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی در منطقه یک نهضتی راه افتاد به نام نهضت حاج قاسم و تا ابد این راه ادامه دارد و شهدای خدمت هم به خاطر جایگاه رفیع و خدمتی که به مردم کردند نیز برای مردم الگو شدند .

در ادامه این برنامه دعای پرفیض کمیل توسط حاج مهدی سروری قرائت شد.

این برنامه به میزبانی شهرداری باقرشهر وبا مشارکت سپاه ناحیه حضرت روح الله جنوب شهرستان ری ،دفتر امام جمعه باقرشهر، بخشداری کهریزک ،فرمانداری ری ،هیئت رزمندگان اسلام و... در مصلی باقرشهر برگزار شد.