سه‌شنبه‌های پاسخگویی شهردار باقرشهر/ 30 شهروند باقرشهری در ملاقات با شهردار مشکلاتشان را مطرح کردند

شهردار باقرشهر در سه شنبه‌های پاسخگویی پای صحبت 30 نفر از شهروندان باقرشهر نشست و  دستورات مقتضي را برابر قانون به منظور رسيدگي به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و در چارچوب قوانين شهرداري صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، صبح روز سه شنبه 8 خردادماه، برنامه ملاقات هفتگي شهردار باقرشهر در راستای تسريع در رسيدگی به مشکلات شهروندان؛ با حضور معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری در دفتر شهردار برگزار و 30 نفر از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با مرتضی همتی به طرح و بيان برخی از مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند. 

در این جلسه بیشتر موضوعات مطرح شده در حوزه امور شهری و شهرسازی بود و شهردار باقرشهر ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداري و ارائه رهنمودهاي لازم، دستورات مقتضي را برابر قانون به منظور رسيدگي به دغدغه‌های شهروندان در کوتاهترین زمان و در چارچوب قوانين شهرداري صادر کرد. 

اغلب موضوعات مطرح شده در این جلسه، در زمینه درخواست شهروندان برای ساخت و ساز، طرح جامع، توسعه بنا، فنس کشی و... بود که با دستور شهردار درخواست ها جهت پیگیری به واحدهای مربوطه ابلاغ شد. 

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 12 صبح در محل ساختمان مرکزی شهرداری باقرشهر برگزار می شود.