صفحه حوادث باقرشهر از گیر کردن پای کودک در بالابر نا ایمن تا مرگ بر اثر برق گرفتگی

مرگ مقنی چاه بر اثر برق گرفتگی

راس ساعت 7:17 صبح روز جمعه پس از تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی باقرشهر و گزارش حادثه برق گرفتگی درچاه تیم نجات ایستگاه شهید عبدالمحمد به محل حادثه اعزام و پس از بررسی صحنه مشخص گردید مقنی 42 ساله از اتباع افاغنه درحین حفاری چاه به دلیل اتصالی وینچ بالابرچاه دچار برق گرفتگی شده که سریعاً عملیات نجات توسط اتش نشانان انجام و پس از حضور عوامل اورژانس عملیات احیاء فرد حادثه دیده، ادامه یافت که متاسفانه عملیات احیاء مثمرثمر واقع نشد و مشخص گردید که متوفی در همان لحظه برق گرفتگی فوت گردیده است.

مرگ پیرزن 80 ساله در خانه 

 درساعت 02:16 دقیقه بامداد روز پنج شنبه 1403/03/17یک مورد محبوسی شخص در منزل مسکونی  به آدرس خیابان امام حسین غربی به سامانه 125آتش نشانی باقرشهر اعلام شد که سریعاً تیم نجات شهیدعبدالمحمد به محل حادثه اعزام وپس از هماهنگی با عوامل کلانتری درب منزل را بازنموده  که مشاهده گردید پیرزنی حدود 80 ساله برروی زمین افتاده که پس ار بررسی علائم حیاتی توسط نیروهای اورژانس مشخص گردید متاسفانه که فوت گردیده است.

رها سازی انگشتر از انگشت متورم پسر بچه 13ساله

پسر بچه 13 ساله ساعت 10صبح روز جمعه 18خرداد ماه به علت گیرکردن انگشتر و متورم شدن انگشتان دست و درد شدید به ایستگاه شهید عبدالمحمد مراجعه نمود.

نجاتگران آتش نشانی باقرشهر بلافاصله با استفاده از دستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست پسر بچه را آزاد نمودند.

 استفاده کودک 8 ساله از بالابر ناایمن حادثه آفرید 

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، روز گذشته طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش‌نشانی باقرشهر، گزارش حادثه آسانسور بالابر دریافت و بلافاصله عوامل تیم نجات 2 ایستگاه آتش‌نشانی منطقه به محل حادثه اعزام شدند. 
بر اساس گزارش تیم های نجات ایستگاه شهیدان عبدالمحمد و میرزاخانی در این حادثه کودک 8 ساله اقدام به استفاده از بالابر منزل نموده و به دلیل بی‌احتیاطی و ناایمن بودن این وسیله، پاهای کودک بین سقف منزل و کف آسانسور بالابر گیرکرده بود. 

عوامل آتش‌نشانی پس از بررسی محل، با استفاده از تمامی امکانات و حفظ ایمنی و آرامش در جهت پایین آوردن خطرات احتمالی و عدم آسیب به پاهای کودک عملیات رهاسازی را با موفقیت کامل انجام دادند. 

در پایان عملیات کودک جهت تکمیل مراحل درمان و اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد. 

 گفتنی است تیم ایمنی آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر با حضور در محل حادثه تذکرهای ایمنی، خطرات احتمالی و استفاده دوباره از بالابر را به دلیل ناایمن بودن به اهالی ساختمان توضیح دادند.

نجات مصدومان حادثه گازگرفتگی منزل مسکونی با حضور به‌موقع آتش‌نشانان

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، ساعت 21:39شب گذشته طی تماس تلفنی با سامانه 125آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر گزارش گازگرفتگی در ساختمان مسکونی واقع در روستای گل حصار اعلام و بلافاصله عوامل ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 تیم عملیاتی ایستگاه شهیدان سفلایی به محل اعزام و پس از بررسی مشخص شد که در طبقه سوم ساختمان 8 واحدی، به علت نقص فنی آب‌گرم‌کن دیواری و عدم نصب صحیح اتصالات دودکش، نشت گاز و خام‌سوزی اتفاق افتاده است .

 در این حادثه 3 خانم دچار مسمومیت و اختلالات تنفسی شده بودند که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان عملیات نجات انجام و پس از پایان عملیات، مصدومان جهت تکمیل مراحل درمان تحویل عوامل اورژانس شدند.