سه شنبه‌های پاسخگویی در شهرداری باقرشهر/شهردار باقرشهر پای صحبت مردم

شهردار باقرشهر در سه شنبه‌های پاسخگویی پای صحبت 40 نفر از شهروندان باقرشهر نشست و  دستورات مقتضي جهت پیگیری درخواست های مردمی  در چارچوب قوانين صادر و به واحدهای مربوطه ابلاغ شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، دیدار مردمی شهردار باقرشهر با 40 نفر از شهروندان صبح امروز (سه‌شنبه 21 خردادماه) با هدف  تسهیل مشکلات و تسريع در رسيدگی به درخواست‎های شهروندان در سالن جلسات شهرداری و با حضور معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد. 
در این دیدار 4 ساعته، 40 نفر از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با مرتضی همتی شهردار باقرشهر به طرح و بيان مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند. 
گفتنی است موضوعات مطرح شده در دیدار مردمی شهردار باقرشهر، اغلب در حوزه ساخت‌وساز، اشتغال، تغییر کاربری‌هایی که شهرداری با آن برخورد کرده، طرح جامع و درخواست تراکم و کارآفرینی و آموزش بود که شهردار باقرشهر با ارائه رهنمودهاي لازم، برابر قانون دستورات مقتضي را به‌منظور رسيدگي به مطالبات شهروندان  دراسرع‌وقت صادرکرد.

همچنین در ادامه عصر روز سه شنبه شهردار باقرشهر با حضور در فرمانداری ری به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری پاسخگوی مشکلات تعدادی از شهروندان باقرشهری بود.