عملیات بهسازی بلوار سفیر و امید (جاده نيروگاه) آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در بازدید از روند اجرای پروژه بهسازی بلوار سفیر امید (جاده نيروگاه) اظهار داشت: پروژه بهسازی بلوار سفیر امید به علت بروز مشکلات متعدد برای شهروندان و خودروهای عبوری از این محور، پس از 50 سال‌ و صبح امروز در راستای ارتقای خدمات شهری و افزایش رضایتمندی مردم کلید خورد. 

وی با تأکید بر اینکه تجهیز کارگاه پیمانکار پروژه سفیر امید انجام شده، افزود: این پروژه دارای 2 فاز است که فاز نخست آن با هدف اجرای تراش آسفالت و روکش آسفالت از صبح 28اسفندماه آغاز شده و تلاش می‌شود از آنجا که محور پرتردد و مورد نیاز شهروندان است، در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود. 

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: پروژه بهسازی بلوار سفیر امید با 1 لایه بیندر با ضخامت 8 سانتی متر و 1 لایه توپکا با ضخامت 7 سانتی متر به طول 2 کیلومتر و با عرض حدودی 12مترمربع با سرعت در حال اجراست و انتظار می رود در ابتدای سال شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

همتی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد استقبال از بهار و به منظور تسهیل عملیات عمرانی بلوار سفیر امید در ابتدا ساماندهی شدن و در این راستا جمع آوری نخاله‌های حاشیه جاده و تسطیح شانه خاکی  انجام نیز شده است.

شهرداری باقرشهر  در پایان خاطرنشان کرد: نقشه برداری کل مسیر در بلوار سفیر امید جهت برداشت وضع موجود و طراحی و برنامه‌ریزی‌ برای اعمال اصلاحات مورد نیاز انجام شده ‌و در بهسازی این منطقه اصلاح شیب عرضی و طولی جهت هدایت آبهای سطحی نیز مطالبه جدی مردم است که در این پروژه اجرایی خواهد شد.