قدردانی مردم باقرشهر از مرتضی همتی؛ حضور بیش از 80 نفر از بزرگان و معتمدین محلی برای تقدیر از زحمات شهردار

صبح امروز در اقدامی خودجوش بیش از 80 نفر از معتمدین محلی ،خانواده معظم شهدا و بزرگان باقرشهر با حضور در شهرداری باقرشهر از تلاش های  ارزنده شهردار و مجموعه شهرداری باقرشهر تقدیر کردند .

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، صبح امروز در اقدامی خودجوش بیش از 80 نفر از ورزشکاران ،کسبه ،معتمدین محلی ،صنعتگران ،روحانیون،بزرگان شهری و خانواده معظم شهدا با حضور در شهرداری باقرشهر از تلاش های ارزنده مرتضی همتی شهردار باقرشهر در راستای عمران و آبادانی شهر تقدیر کرده و طی نشستی به بیان دغدغه های خود و تغییرات گسترده شهری پرداخته و با اهداء لوح مزین شده به امضای خانواده معظم چند شهید و کلام الله مجید از اقدامات انجام شده قدردانی کردند .

حجت الاسلام کمالوندی: شهردار باقرشهر بودجه بربادرفته شهر را زنده کرد 

یکی از ائمه ‌جماعت باقرشهر در نشست قدردانی مردم از شهردار باقرشهر با بیان اینکه طلسم کارهای بر زمین‌مانده باقرشهر شکسته شد، گفت: شهردار باقرشهر بودجه بربادرفته و سوخته شهر را زنده و برای توسعه و ارتقای شهر هزینه‌ کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، حجت‌الاسلام کمالوند، امام‌جماعت یکی از مساجد باقرشهر در آئین تجلیل بزرگان و معتمدین شهری از شهردار باقرشهر اظهار داشت: در یک سال گذشته طلسم کارهای بر زمین‌مانده باقرشهر شکسته شد و شاهد اقدامات قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از سوی شهرداری باقرشهر هستیم. 
وی با اشاره به آسفالت بولوار سفیر امید افزود: بیش از 40 سال است که از این مسیر تردد دارم و آسفالت این معبر از مطالبات مهمی بود که از اجرای آن ناامید شده بودیم و حتی چند بار مسئله را برای وزرای راه و شهرسازی وقت بازگو کردم اما خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری، این پروژه با کیفیت بسیار خوب اجرایی شد که رضایتمندی مردم را در پی دارد. 

حجت‌الاسلام کمالوندی در ادامه با تأکید بر نصب عرشه پل شهید جعفرزادگان و تأثیر آن بر کاهش بار ترافیکی باقرشهر، گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری باقرشهر، نصب عرشه پل شهید جعفرزادگان بود که سال‌ها بلاتکلیف مانده و اکنون اجرایی شد که در نوع خود نسبت به سایر پروژه‌ها ویژه است .

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و ورزشی قابل‌توجه در شهرداری باقرشهر تصریح کرد: اجرای رویداد ورزشی "جوان پهلوان" از کمیاب‌ترین برنامه‌های ورزشی سطح استان تهران بود و همچنین در راستای پاسداشت مقام شهدا؛ برای نخستین‌بار خانواده شهدا به مشهد مقدس اعزام شدند که بسیار قابل‌تقدیر است. 

وی با اشاره به اینکه شهردار باقرشهر بودجه بربادرفته و سوخته شهر را زنده کرد، ابراز داشت: شهرداری باقرشهر در این دوره مدیریت شهری در اقدامی تحسین برانگیز، بودجه بربادرفته را جذب و برای توسعه و ارتقای شهر هزینه کرد. 

وی تأکید کرد: هزینه‌های شهرداری در زیباسازی، عمران، کمک به مساجد و مراسمات مذهبی به جا و صحیح انجام شده و امیدواریم پس از این نیز ادامه داشته باشد و شهروندان نیز پای‌کار باشند تا پیشرفت باقرشهر را شاهد باشیم.

باقرشهر با وجود نبود شورا، پیشرفت چشمگیری داشت

سالمی، یکی از پیشکسوتان و معتمدین شهر باقرشهر در آئین تجلیل بزرگان و معتمدین شهری از شهردار باقرشهر گفت: 

  • شورای شهر نماینده مردم و بازوی مدیریت شهری است اما باقرشهر با وجود نبود شورا، پیشرفت چشمگیری داشت و شهردار موفق عمل کرد .
  • شهردار باقرشهر مدیری سازنده است که باقرشهر را به توسعه شهری پیش برد 
  • باقرشهر دارای شهردار سازندگی است

عرب کرمانی : زیرساخت های رو به افول شهری توسط شهردار باقرشهر نوسازی شد 

داود عرب کرمانی از معتمدین محلی و از رزمندگان دفاع مقدس در دیدار قدردانی طوایف مختلف و معتمدین محلی باقرشهر از شهردار، زحمات مدیریت شهری در راستای بازسازی زیر ساخت های شهری را قابل تقدیر دانست .
به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر ، در دیدار قدردانی اقشار مختلف مردم با شهردار باقرشهر یکی از معتمدین شهر باقرشهر با قدردانی از گام‌های بلند شهردار باقرشهر در ارتقای شهر و عملکرد خوب، گفت: شهر باقرشهر و زیرساخت‌های درون‌شهری به‌سوی فرسودگی پیش می‌رفت و کاملا مشهود بود  اما با تلاش‌های شهردار ارتقا پیدا کرد.
عرب کرمانی گفت : عملکرد شهردار باقرشهر در یک سال گذشته قابل‌توجه بودوشهرداری بدون حاشیه و تنش و نیز موفق  در راستای برنامه های خود پیش رفت و ما در شهر مشاهده می کردیم زیر ساخت های شهری رو به فرسودگی است ولی اکنون  زیباسازی و بازسازی معابر به‌خوبی اجرایی شده ، پل شهید جعفرزادگان پس از سال‌ها در حال تکمیل است ، بهسازی شهرسنگ که منطقه صنعتی باقرشهر و محل رفت‌وآمد کارگران است به شکل مطلوب اجرا شده و این اقدامات بیانگر گام های بلند در زمینه عمرانی و نمایانگر همت بلند مدیر شایسته ایست که دغدغه مردم را دارد و وظیفه ما شهروندان تقدیر از چنین مدیری است که به فکر مردم است.

دکتر فروزان : شهردار باقرشهر شهردار سازندگی است

 

دکتر سید محمد رضا فروزان، یکی از معتمدین شهر و قدیمی ترین پزشک باقرشهر در آئین تجلیل بزرگان و معتمدین شهری از شهردار باقرشهر، گفت: 

  • بعد از 43 سال برای نخستین بار در باقرشهر از یک شهردار سازنده و مدبر تقدیر و تشکر می شود 
  • بودجه و اعتبار همیشه وجود داشته؛ اما اجرای برخی پروژه‌ها نیاز به جسارت و مدیریت ویژه دارد که شهردار باقرشهر در این خصوص عملکرد قابل توجهی دارد  .
  • قدردان مدیرانی هستیم که برای مردم کار کنند و دغدغه شهروندان و توسعه شهر را داشته باشند . 
  • با مشاهده اقدامات خوب شهرداری باقرشهر در زیبا سازی و عمران در سطح شهر به داشتن چنین شهرداری افتخار میکنم که در عرض یک سال این میزان از سازندگی را به مرحله اجرا رساند .
  • از هفته آینده به افتخار شهردار باقرشهر که او را به شهردار سازندگی می شناسیم و به پاس خدمات ارائه شده به شهروندان؛ یکشنبه ها و سه شنبه ها از ساعت 10:30 تا 12:30 به شهروندان مشاوره رایگان پزشکی خواهم داد

اجرای بیش از 3000 میلیارد ریال پروژه  عمرانی در باقرشهر  / از مطالبه حق مردم باقرشهرکوتاه نخواهم آمد 

شهردار باقرشهر گفت: از مطالبه حق مردم باقرشهر کوتاه نخواهم آمد و در راستای رضایتمندی و خدمت به مردم  نزدیک به 300 میلیارد تومان پروژه های مختلف عمرانی که برخی از آنها سال های سال مطالبه مردم بوده است را شروع ،در دست اقدام و به پایان رساندیم .

مرتضی همتی صبح امروز در آئین خودجوش تجلیل بزرگان و معتمدین محلی شهری از شهردار باقرشهر که با حضور بیش از 80 نفر در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد، ضمن قدردانی از توجه معتمدین شهر به اقدامات صورت‌گرفته شهرداری باقرشهر، اظهار داشت: در شهرداری باقرشهر اصل بر این است که کار خوب، با کیفیت خوب و در زمان خوب انجام شود؛ دراین‌خصوص ممکن است، کاری با کیفیت انجام شود؛ اما به‌واسطه طولانی‌شدن زمان در انظار عمومی مطلوبیت لازم را نداشته باشد و موجب زحمت مردم شود . 
 وی با تأکید بر اینکه در شهرداری به وظایف خود عمل می‌کنیم و منتی بر مردم نیست، افزود: در تمامی دوره‌های مدیریت شهری زحمات زیادی کشیده شده تا باقرآباد به باقرشهر تبدیل شود، اما باید تلاش کنیم تا به وضعیت بهتری که مورد انتظار مردم است برسیم. 
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: برای اداره و نگهداشت شهر بدون در نظر گرفتن اقدامات عمرانی و ... فقط برای اداره وضع موجود ماهیانه بیش از دویست میلیارد ریال درآمد نیاز است که باید کسب شود و علاوه بر آن باید برای امور عمرانی ،فرهنگی و دیگر وظایف شهرداری بودجه کسب کنیم .

 همتی با اشاره به اینکه باقرشهر از آلوده‌ترین شهرهای استان تهران و کشور است، تصریح کرد: با وجود آلودگی هوای باقرشهر در روزهای پی در پی که گاها هوای تهران سالم بوده اما در باقرشهرهوای آلوده داشتیم  از سال 1400تا امروز، هیچ مبلغی بابت عوارض آلایندگی به‌حساب شهرداری واریز نشده است. 
وی با تاکید بر اینکه صنایع نفتی باید برند شهر باقرشهر شوند، بیان کرد: بضاعت صنعتی و نفتی باقرشهر برای ما حائز اهمیت است و توجه ویژه ای به آن داریم؛ اما باید اعلام کنیم که باقرشهر در روزهای اوج آلودگی هوا، 30 روز آلوده‌ترین شهر کشور بود، لذا باید عوارض آلایندگی به باقرشهر پرداخت شوند و نباید این شهر از درآمد عوارض صنایع محروم باشد. 
وی ادامه داد: بودجه شهرداری باقرشهر در سال گذشته 300 میلیارد تومان بود اما با برآورد انجام شده به این نتیجه رسیدیم که باید 600 میلیارد تومان درآمد داشته باشیم، لذا برنامه‌ریزی صورت گرفت و با پیش‌بینی بودجه بدون هیچ‌گونه افزایش عوارض و فشار مضاعف بر مردم یا فروش  حتی یک سانت از اموال و دارایی های شهرداری ، 725 میلیارد تومان درآمد وصول شد. 
شهردار باقرشهر با بیان اینکه از حق مردم باقرشهر کوتاه نخواهم آمد، ابراز داشت: کارگروه تحقق درآمد از کارکنان زبده شهرداری باقرشهر تشکیل شده و تا کنون 18شرکت آلاینده شهرک انرژی را شناسایی کردند که در این سال‌ها اقدامی جدی برای تحقق مطالبات مردم صورت نگرفته بود؛ لذا بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم حق مسلم مردم باقرشهر از پالایشگاه نفت تهران را وصول کنیم. 
 وی تأکید کرد: با اجرای طرح "خیز بلند عمرانی"، در حال حاضر نزدیک به 300 میلیارد تومان پروژه در سطح شهر باقرشهر اعم از اصلاح هندسی سطح شهر، بهسازی خیابان اصلی شهرسنگ ، فاز اول پروژه بهسازی خیابان انرژی، تأمین روشنایی سطح شهر، احداث پل شهید جعفرزادگان و... در حال اجراست. 
همتی در پایان خاطرنشان کرد: علت اصلی مغفول ماندن برخی از مطالبات در باقرشهر این است که عليرغم اينكه باقرشهر پرجمعيت ترين شهر بعد از مركز شهرستان در ري هست اما خيلي از حقوقي مغفول مانده و برخي ادارات در باقرشهر به تكاليف خود عمل نمي كنند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها