شورای راهبردی بانوان چرخ دنده‌های رشد و حرکت در شهرستان ری  

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بانوان ارکان اصلی جامعه محسوب می‌شوند، گفت: جامعه را شورای راهبردی بانوان باید به حرکت درآورد و هدف این است که چرخ دنده‌های رشد و حرکت توسط بانوان به حرکت درآمده و در پی آن نیز سایر بانوان شهرستان ری به حرکت درآیند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مهدی باب الحوائجی صبح امروز در سومین نشست راهبردی امور زنان و خانواده شهرستان ری که در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت:  شورای راهبردی بانوان با پیگیری و تلاش‌های بانوان شهرستان ری تشکیل شده و برنامه‌های بسیار خوبی نیز در این شورای راهبردی تدارک دیده شده است.
 وی افزود: در شهرستان ری تیم اجرایی حاضر بسیار همدل و همصدا هستند و برادرانه در کنار یکدیگر برای اجرایی شدن امور مردم، دست به دست یکدیگر داده‌اند تا شاهد رشد و توسعه شهرستان به لحاظ کمی و کیفی باشیم. 

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در جهت رشد، تعالی و نیل به سمت و سوی اهداف جمهوری اسلامی کمک کننده و پیشران باشد، همین جمع بانوان است که ارکان اصلی جامعه محسوب می‌شود و بر این اساس، بانوان باید نقش خود را با خودباوری و اعتماد به نفس اجرایی کنند. 

باب الحوائجی تصریح کرد: اگر اتفاق خوبی باید برای شهرستان اتفاق بیفتد در ابتدا باید این خودباوری و آمادگی در بین بانوان ایجاد، ساری و جاری شود. 

وی در ادامه گفت: برگزاری این جلسات و ارتباط‌های چند سویه باید بیشتر شود تا شناخت بهتری نسبت به وضعیت شهرستان ری صورت گیرد و بنده نیز تلاش می‌کنم حتی المقدور کنار خواهران گرانقدر در شورای راهبردی بانوان باشم. 

فرماندار ویژه شهرستان ری ابراز داشت: اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا، پرنشاط و درحال رشد داشته باشیم، باید زنان و بانوان در حال رشد و حرکت نیز داشته باشیم. 
 باب الحوائجی تصریح کرد: جامعه را شورای راهبردی بانوان باید به حرکت درآورد و هدف این است که چرخ دنده‌های رشد و حرکت توسط بانوان به حرکت درآمده و در پی آن نیز سایر بانوان شهرستان ری به حرکت درآیند. 

وی افزود: تمام زنان شهرستان باید بسیج شوند و با استفاده از امکانات دولتی و نهادهای مردم نهاد برای دستیابی به هدف متعالی زنان شهرستان ری نقش خود را در جهت شهرستان ری ایفا کنند. 

 معاون استاندار تهران تصریح کرد: در حال حاضر زوج های جوان پس از ازدواج تمایل و برنامه برای فرزند آوری ندارند اما یکی از ابعاد ازدواج جدا از مسایل فردی که دو خانواده را به یکدیگر نزدیک می‌کند، ابعاد اجتماعی ازدواج است . 

باب الحوائجی ادامه داد: جامعه و خانواده به عنوان کوچکترین عنصر جامعه باید نسبت به کشور خود نقش ایفا کنند که یکی از این نقش‌ها مولد بودن و فرزند آوری در خانواده است؛ زیرا که وقتی جمعیت کاهش پیدا کند هزینه‌ها بیشتر و با کاهش تاب آوری مواجه می‌شویم. 

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: کشور باید جوان بماند و آن نهادی که باید کشور را جوان نگه دارد نهاد خانواده است که رکن اصلی آن بانوان هستند این باور باید به زنان ما القا شود. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها