بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری باقرشهر هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

شهردار باقرشهر گفت: پل شهید جعفرزادگان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری باقرشهر است که تلاش میکنیم بر اساس قولی که به مردم دادیم این پروژه را تا هفته دولت به اتمام رسانده و آماده بهره‌برداری کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر باقرشهر در حوزه های مختلف عمرانی و ترافیکی در حال اجراست که ارزش تقریبی آن 3 هزار میلیارد ریال است.
وی افزود: بخشی از پروژه های شاخص در باقرشهر در حال حاضر در حال بهره برداری و بخشی در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد و نیز تعدادی از پروژه ها با اعتباری مضاعف بر این 3 هزار میلیارد در روزهای آینده کلید خواهد خورد.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: امروز پروژه‌های عمرانی شهرداری باقرشهر با حضور فرماندار شهرستان ری مورد بازدید قرار گرفت که یکی از این پروژه‌های شاخص، پروژه پل شهید جعفر زادگان است که به عنوان تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم و کمربندی شرقی باقر شهر محسوب می شود و پس از نزدیک به یک دهه معطل ماندن، با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال در حال اجراست.
همتی تصریح کرد: پل شهید جعفرزادگان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری باقرشهر است که تلاش میکنیم بر اساس قولی که به مردم دادیم این پروژه را تا هفته دولت به اتمام رسانده و آماده بهره‌برداری کنیم.
وی تأکید کرد: پروژه دیگری که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است، امتداد بلوار سفیر امید به طول 2 کیلومتر است. فاز نخست این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان انجام شده و در حال بهره‌برداری است و فاز دوم پروژه احداث پل است، که تلاش می‌کنیم در سال جاری آغاز به کار شود.
شهردار باقرشهر افزود: پروژه شهر سنگ شامل آبرسانی به واحدها، تراش آسفالت، آسفالت خیابان، سنگفرش و ... است که شهرسنگ به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی باقرشهر مورد توجه قرار گرفت تا خلق ثروت را به همراه داشته باشد
همتی ادامه داد: خیابان شهدای وطن پروژه دیگری بود که امروز مورد بازدید قرار گرفت، و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.
وی تأکید کرد: پروژه دیگر احداث فاز نخست جاده قمصر به داخل باقرشهر است که یکی از راه‌های ورودی باقرشهر محسوب می‌شود، این پروژه به طول 440 متر و عرض 35 متر تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.
شهردار باقرشهر ابراز داشت: همچنین  پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان فلسطین و خیابان شهید رجایی در مراحل پایانی قرار دارد که به کاهش بار ترافیکی کمک شایان توجهی خواهد کرد.
وی ادامه داد: بخش دیگری از پروژه‌ها که امروز مورد بازدید قرار نگرفت، اعم از روشنایی سطح شهر شامل نوسازی بازسازی و غیره است که در حال اجراست .
همتی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرداری باقرشهر تعریف پروژه‌ها بر این اساس است که کار خوب با کیفیت خوب و در زمان خوب انجام شود، زیرا که وقتی پروژه در زمان کنترل شده اجرایی شود، افزایش رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها