باقرشهر میزبان جشن بزرگ غدیر

ویژه‌برنامه جشن عید غدیر به میزبانی شهرداری باقرشهر و با مشارکتی دستگاه‌های متولی در مقابل مصلی باقرشهر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه غدیر در باقرشهر، با اشاره به اهمیت واقعه غدیر اظهار داشت: متأسفانه در معرفی غدیر آن گونه که شایسته است، عمل نشده، در معرفی این واقعه مهم و اثرگذار باید با توان و انرژی ویژه‌ای عمل کنیم.

 شهردار باقرشهر در ادامه با تأکید بر انسجام در برگزاری برنامه‌های ویژه غدیر گفت: حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه باقرشهر در تمامی مراسمات سطح شهر پای‌کار بوده و همواره در برگزاری مراسم مذهبی، آئینی و معنوی پیش‌قدم است.

 حجت‌الاسلام باقری با تأکید بر اقدامات مثبت شهرداری در سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات عمرانی قابل توجه و بسیار خوبی در شهر باقرشهر انجام شده که افزایش رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

 وی افزود: شهرداری باقرشهر علاوه بر حوزه عمران در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیز بسیار خوب عمل می‌شود و به‌طورکلی شهرداری همواره پیش‌قدم در برگزاری رویدادهای فرهنگی و ملی بوده است.

 امام‌جمعه باقرشهر با اشاره به اهمیت عید غدیر و لزوم برگزاری برنامه‌های فاخر  به همین مناسبت تصریح کرد: همان‌گونه که مراسم اربعین و عاشورا مردمی‌سازی شده و مردم خودجوش برنامه‌های ارزشمند مذهبی را برگزار می‌کنند، غدیر نیز باید مردمی‌سازی شود و مردم متولی برگزاری مراسمات این روز بزرگ باشند.

 گفتنی است بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده، برنامه ویژه‌ای در روز دوشنبه 4 تیرماه در مقابل مصلی شهر باقرشهر با مدیرت امام جمعه به میزبانی شهرداری باقرشهر وبا مشارکت پایگاه‌های بسیج،مساجد،نهاد نمازجمعه و نهادهای مردمی برگزار و میزبان مردم خواهیم بود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها