برپایی 50 غرفه در جشن بزرگ عید غدیر باقرشهر

شهردار باقرشهر از برگزاری جشن بزرگ غدیر در باقرشهر خبر داد و گفت: در حدود 50 غرفه فرهنگی، پذیرایی، کتاب و... در مقابل مصلی جانمایی شده که میزبان شهروندان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی با اشاره به برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهر باقرشهر، اظهار داشت: امسال برای اولین‌بار مهمانی و جشن بزرگ عید غدیر با برپایی در حدود 50 غرفه فرهنگی، پذیرایی، کتاب و... روز دوشنبه 4 تیرماه در آستانه عید سعید غدیر در مقابل مصلی باقرشهر برگزار می‌شود.

 وی افزود: این مهمانی غدیر با مشارکت مجموعه‌های مختلف، گروه‌های جهادی، هیئت‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد به همت شهرداری باقرشهر با مدیریت امام‌جمعه معزز برگزار می‌شود.

 شهردار باقرشهر در ادامه با تأکید بر اینکه کار بسیار بزرگی در باقرشهر در حال انجام است، گفت: از شهروندان باقرشهر دعوت می‌شود در جشن بزرگ غدیر شرکت کنند.

 همتی بیان داشت: این مهمانی روز دوشنبه از ساعت 17/30عصر تا 23 شب در مقابل مصلی برگزار خواهد شد و در پایان مراسم نیز در میدان شهدا، ساختمان عطریاس و مصلی ویژه برنامه شب عید غدیر همراه با نورافشانی برگزار می‌شود.

 شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم در محورهای طبخ و توزیع غذا، پذیرایی ساده و میان‌وعده، حجاب و عفاف، فرهنگی و هنری، مذهبی، احکام، پاسخگویی به سؤالات شرعی و... این جشن صورت‌گرفته است.