برگزاری نشست هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران در شهرداری باقرشهر 

نشست هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و دبیران شورای فرهنگی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران به میزبانی شهرداری باقرشهر با حضور سرهنگ عباس سراج فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران، رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، محمد سراج نماینده مجلس شورای اسلامی و همچنین مرتضی همتی شهردار باقرشهر در سالن شهید سلیمانی شهرداری باقرشهر برگزار شد.

فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران: 

افزایش تعلق خاطر سازمانی در دستور کار شورای فرهنگی

 فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران با تأکید بر اینکه هدف اصلی شورای فرهنگی افزایش تعلق خاطر سازمانی است، گفت: از اعضای شورای فرهنگی درخواست داریم باتوجه‌به ضرورت‌های موجود در دستگاه‌ها، موضوعات مهم و اثرگذار را در قالب پیشنهادات به این شورا ارائه کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، سرهنگ عباس سراج صبح امروز در اولین نشست دبیران شورای فرهنگی که به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: شورای فرهنگی در ابتدای امر به فرمانداری‌ها و سپس با هماهنگی‌های انجام شده به شهرداری‌ها ابلاغ شد .

 وی افزود: شورای فرهنگی هیچ‌گونه منافاتی با کار بسیج ندارد و دبیر شورای فرهنگی در همه دستگاه‌ها اعم از فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها فرمانده بسیج یا فرمانده پایگاه و تمامی کارهای اجرایی به عهده دبیر شورای فرهنگی است.

 فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه هدف اصلی شورای فرهنگی افزایش تعلق خاطر سازمانی است، گفت: شورای فرهنگی با ذکاوت و زیرکی فرماندهان بسیج به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده و این نشان می‌دهد که بسیج منعطف است اما منفعل نیست و با تمامی کمبودها و ظرفیت‌ها کار می‌کند و اجازه به حاشیه رفتن این نهاد ارزشمند داده نشده است.

 سراج با تأکید بر اینکه هرچه به رفتار ما سمت‌وسو دهد، فرهنگ است و کار فرهنگی کاری است که تغییر رفتار را از آن شاهد باشیم، تصریح کرد: کار ما به‌عنوان دبیران شورای فرهنگی ارتقای سطح فرهنگ به‌ویژه در سازمان‌ها و دستگاه‌ها است و در این راستا باید با ایجاد تعلق سازمانی برای ارتقای آن نیز بکوشیم.

 فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران در پایان با اشاره به اینکه در شورای فرهنگی 3 کمیته اقامه نماز، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی‌ازمنکر داریم، خاطرنشان کرد: زیر بنای تمامی موضوعات فرهنگ است و در هر زمینه‌ای که قصد واکاوی مشکلات را داشته باشیم در نهایت به فرهنگ می‌رسیم لذا از اعضای شورای فرهنگی درخواست داریم با توجه به ضرورت‌های موجود در دستگاه‌ها موضوعات مهم و اثرگذار را در قالب پیشنهادات به این شورا اعلام کنند.

تاکید مدیرکل امور شهری استانداری تهران بر اجرای برنامه‌های نشاط آفرین

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر برگزاری برنامه‌های مردمی با ایجاد شور و شوق و امید آفرینی از سوی شهرداری‌ها گفت: هدف و رویکرد در برگزاری جشن‌های مذهبی و اعیاد نشاط آفرینی است. 

هادی رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران که به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: از شهردار باقرشهر که یکی از شهرداران قدیمی، همراه و کاربلد در حوزه مدیریت شهری است و میزبانی شورای فرهنگ عمومی را پذیرا شدند، کمال تشکر را دارم. 

وی افزود: در استان تهران به‌واسطه حضور فرمانده مرکز بسیج استانداری تهران رویکرد بسیج در شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها با برگزاری جلسات مستمر پیگیری می‌شود و سرهنگ سراج از روابط اداری و شخصی کمال استفاده را دارند تا مأموریت سازمانی را پیش ببرند. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در ادامه ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه ولایت گفت: با ابلاغ به شهرداران شهرداری‌های استان تهران، جشن غدیر در شهرهای استان تهران می‌بایست با اقدامات فرهنگی و با کمک حوزه بسیج، روابط عمومی و خدمات شهری برگزار شود. 

رحمتی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مردمی با ایجاد شور و شوق و امید آفرینی از سوی شهرداری‌ها، تصریح کرد: توزیع اقلام و بسته‌های فرهنگی نیز می‌بایست در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: هدف و رویکرد در برگزاری جشن‌های مذهبی و اعیاد نشاط آفرینی است. 

اداره امور کشور بر اساس آراء مردم صورت می‌گیرد/ ضد انقلاب برای تأثیر بر انتخابات فعال شده 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اصل ششم قانون اساسی اداره امور کشور به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم براساس آراء مردم صورت می‌گیرد اما در شرایط فعلی مشخص است که جهت گیری از سوی ضد انقلاب برای پیشبرد اهداف در انتخابات در حال شکل گیری است. 

محمد سراج نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و دبیران شورای فرهنگی که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس اصل ششم قانون اساسی اداره امور کشور به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم براساس آراء مردم صورت می‌گیرد. 

 وی افزود: تمامی رفتارها در زمان انتخابات چه در داخل کشور و چه خارج از کشور، نشانگر روش و سیره افراد است؛ لذا اگر رفتارها واحد بود باید بدانیم که از روی صداقت است و اگر غیر واحد بود ناشی از سوءگیری و جهت گیری است. 
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در ادوار گذشته، همواره نظام سلطه با انتخابات ما اقتضایی برخورد کرده و در مقطعی به مردم عدم شرکت در انتخابات را القا کرد و در مقطع دیگر و وقتی کار پیش رفت، جریان را به سمت و سوی شخص خاصی سوق داد. 

 سراج تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز مشخص است که جهت گیری از سوی ضد انقلاب در حال شکل گیری است. 

 وی ادامه داد: برخی از اصلاح طلب‌ها در انتخابات پیش رو، در ابتدای امر اذعان داشتند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد؛ برخی نیز شرکت در انتخابات را منوط به سنجش موقعیت می‌دانستند و در واقع اصلاح‌طلب‌ها معتقدند برخورد با انتخابات را هوشمند است و بستگی به شرایط حاکم دارد. 
 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در انتخابات مجلس به‌واسطه عدم شفافیت در روند شرکت در انتخابات اصلاح‌طلب‌ها؛ اصول‌گراها فهرست‌های متعددی دادند. 

 وی تأکید کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز طیفی از افراد گفتند شرکت نمی‌کنیم و برخی گفتند تحریم می‌کنیم و برخی دیگر گفتند باید ببینیم چطور می‌شود؛ اما در حال حاضر ضدانقلاب فعال شده و احتمال تغییر در رویه افراد وجود دارد. 

 سراج در پایان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی هر گاه که به کشورهای خارجی سفر کرد، به فکر مصالح کشور و همواره سفیر انقلاب بود و جز صلاح کشور پیگیر موضوعی نبود. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها