سه شنبه‌های پاسخگویی در شهرداری باقرشهر؛ دیدار 6 ساعته شهردار با 50 شهروند باقرشهری 

 شهردار باقرشهر در سه شنبه‌های پاسخگویی در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، پای صحبت 50 نفر از شهروندان باقرشهر نشست و دستورات لازم جهت افزایش رضایتمندی شهروندان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، به دنبال ابلاغ طرح جامع باقرشهر و تسهیلات و امکانات ایجاد شده برای شهروندان در حوزه ساخت و ساز؛ دیدار 6 ساعته مردمی شهردار باقرشهر با 50 نفر از شهروندان صبح امروز با هدف تسريع در رسيدگی به درخواست‎های شهروندان، در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. 

در این جلسه که معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری نیز حضور داشتند، دستورات شهردار در زمینه رفع مشکلات مردم صادر و مشاوره‌هایی در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردمی به منظور کاهش ابهامات و مشکلات شهروندان ارائه شد.  

در این دیدار 6 ساعته، 50 نفر از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با مرتضی همتی شهردار باقرشهر به طرح و بيان مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند.  

گفتنی است موضوعات مطرح شده در دیدار مردمی شهردار باقرشهر، اغلب در حوزه شهرسازی، ساخت‌وساز، طرح جامع، درخواست تراکم، کاریابی، آسفالت خیابان‌ها، ماده 100، مشکلات حریم، مشکلات ملکی و مدارس، مشکلات حقوقی و ... بود که از سوی شهردار باقرشهر رسیدگی و دستورات لازم جهت افزایش رضایتمندی شهروندان صادر شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها