همتی: آمادگی کامل مدیریت شهری باقرشهر برای میزبانی از عزاداران حسینی

 شهردار باقرشهر از از آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری باقرشهر برای میزبانی شایسته از عزاداران حسینی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، گردهمایی طلایه داران عاشورا در باقرشهر با حضور مسئولان و روسای هیئت های مذهبی در آستانه محرم به همت امام جمعه باقرشهر در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد. 
مرتضی همتی در این گردهمایی با اشاره به برنامه ریزی جامع برای هیئات مذهبی با اشاره به واقعه عاشورا و عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: همچنان سال به سال بر شور حسینی مردم ولایتمدار و شهیدپرور افزوده می شود؛ اما وظیفه ما این است که شور حسینی را به شعور حسینی تبدیل کنیم تا در زندگی ما جاری و ساری شود. 
وی افزود: در شبهای محرم، بهترین شیوه برای مدیریت یکپارچه برگزاری مراسم، اجرای برنامه های عزاداری در ساعت مقرر است زیرا که با این اقدام مدیریت شهری و عوامل نیروی انتظامی امکان ارائه خدمات رفاهی شهروندان را خواهند داشت. 
شهردار باقرشهر تاکید کرد: در صورت برگزاری مراسم عزاداری در ساعات مقرر و بر اساس برنامه از سوی عوامل خدمات رسان بهترین برنامه ریزی برای تسهیل امور و رفاه عزاداران حسینی صورت میگیرد. 
همتی با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای رفاه حال شهروندان گفت: از همه عزاداران خواهشمندیم نظافت و فرهنگ شهروندی را رعایت کنند لذا در این راستا، شهرداری باقرشهر با در اختیار قراردادن سطل ها و کیسه های مناسب هیئات مذهبی را همراهی میکند. 
شهردار باقرشهردر پایان با تاکید بر اینکه امیدواریم در برپایی عزاداری برای سیدالشهدا (ع)، آسایش و رفاه حال شهوندان نیز در نظر گرفته شود ، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باقرشهر از آمادگی کامل برای میزبانی شایسته از عزاداران حسینی برخوردار است.