گزارش تصویری/ پای کار مردم/ در مسیر خدمت

شست‌وشوی مخازن زباله سطح شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، در راستای بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر، گندزدایی و شست‌شوی کامل تمامی مخازن زباله بر اساس برنامه زمانبندی انجام شد.

جمع‌آوری نخاله‌ها، علف‌های هرز و پاکسازی زمین‌های بایر 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، اجرای عملیات جمع آوری نخاله‌ها، علف‌های هرز با هدف حذف زوائد و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، بهبود وضعیت پاکیزگی و‌ نظافت شهری در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت در عبور و‌ مرور شهری در سطح شهر در حال انجام است.

 عملیات طعمه گذاری و مبارزه با جانوران موذی در باقرشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، عملیات طعمه گذاری و مبارزه با جانوران مضر شهری (موش) با شناسایی کلونی ها در سطح شهر به صورت روزانه در تمام نقاط شهر و‌ بر اساس برنامه زمانبندی در حال انجام است. 
 در ادامه  طرح نصب دریچه بر روی لوله های فاضلاب با هدف جلوگیری از ورود موش به داخل ساختمان در نیمی بیشتری از شهر تاکنون اجرایی شده است.

در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار شد؛  کارگاه آموزشی با عنوان "بحران جمعیت و فرزند آوری"
  به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، کارگاه آموزشی ویژه اولیا و مربیان با توجه به ضرورت افزایش جمعیت و فرزند آوری در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار شد.

شست‌وشوی نهرهای روباز و پیاده روهای سطح شهر باقرشهر

صعود تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر به قله علم کوه 
 تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر به مناسبت 14تیر ماه روز شهرداری‌ها به علم کوه واقع در روستای رودبارک واقع در استان مازندران  و کلاردشت صعود کرد.  
 به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، امیر شفیعی و رضا عزیزی  اعضای تیم کوهنوردی و تربیت بدنی شهرداری باقرشهر به مناسبت 14 تیر ماه روز شهرداری‌ها با موفقیت به قله 4850 متری علم کوه صعود کرد.  
گفتنی است علم کوه در استان مازندران ، کلاردشت و روستای رودبارک قرار دارد. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها