سه شنبه‌های پاسخگویی در شهرداری باقرشهر؛ ملاقات مردمی شهردار باقرشهر و بررسی درخواست 20 نفر از شهروندان

 شهردار باقرشهر در سه شنبه‌های پاسخگویی در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواستهای شهروندان ضمن تکریم ارباب رجوع پای صحبت 20 نفر از شهروندان باقرشهر نشست و راهکارهای قانونی و صدور دستورات لازم جهت افزایش رضایتمندی شهروندان ارائه شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، جلسه ملاقات مردمی شهردار باقرشهر صبح امروز 19 تیرماه در دفتر شهردار برگزار شد و مهندس همتی به درخواست های شهروندان رسیدگی کرد. 
به دنبال ابلاغ طرح جامع باقرشهر و تسهیلات و امکانات ایجاد شده برای شهروندان در حوزه ساخت و ساز، ملاقات مردمی با هدف تسريع در رسيدگی به درخواست‎های شهروندان برگزار شد. 
در این جلسه که معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری نیز حضور داشتند، دستورات شهردار در زمینه رفع مشکلات مردم صادر و مشاوره‌هایی در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردمی به منظور کاهش ابهامات و مشکلات شهروندان ارائه شد.  
در این دیدار، 20  نفر از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با مرتضی همتی شهردار باقرشهر به طرح و بيان مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند.  
گفتنی است موضوعات مطرح شده در دیدار مردمی شهردار باقرشهر، اغلب در حوزه شهرسازی، ساخت‌وساز، طرح جامع، درخواست تراکم، کاریابی، آسفالت خیابان‌ها، ماده 100، مشکلات حریم، مشکلات ملکی و مدارس، مشکلات حقوقی و ... بود که از سوی شهردار باقرشهر رسیدگی و دستورات لازم جهت افزایش رضایتمندی شهروندان صادر شد.