بازدید معاون عمرانی استاندار تهران از پروژه های کلان شهرداری باقرشهر 

شهردار باقرشهر به همراه معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، از روند اجرايي پروژه‌هاي در حال اجرای شهرداري در نقاط مختلف شهر بازديد کردند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران صبح امروز از برخی پروژه‌های در دست احداث باقرشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت عملیات عمرانی آنها قرار گرفتند. 
در این بازدید که با همراهی مرتضی همتی شهردار باقرشهر، انجام شد، از برخی پروژه های کلان شهرداری باقرشهر از جمله پل شهید جعفرزادگان، بهسازی بولوار سفیر امید (جاده گاز)، بهسازی خیابان اصلی شهرسنگ، بهسازی خیابان شهدای وطن، تعویض و بهسازی 225 پایه روشنایی سطح شهر، اصلاح هندسی تقاطع بلوار شهید رجایی و فلسطین و تجهیز نقلیه و موتوری و آتش نشانی این شهرداری بازدید به عمل آمد. 

در حال حاضر شهرداری باقرشهر بیش از  3 هزار میلیارد ریال پروژه فعال عمرانی در دست اقدام در سطح شهر باقرشهر دارد و پروژه پل شهید جعفرزادگان به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ عمرانی شهرداری باقرشهر از ابتدای سال کلید خورده و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها