سه شنبه‌های پاسخگویی در شهرداری باقرشهر؛ دیدار 5 ساعته شهردار باقرشهر با 65 نفر از شهروندان متقاضی

شهردار باقرشهر در سه شنبه‌های پاسخگویی با هدف تسهیل در رسیدگی به پرونده همشهریان و رفع موانع و مشکلات در راستای تکریم ارباب رجوع، پای صحبت 65 نفر از شهروندان باقرشهر نشست و دستورات لازم در چارچوب قانون و مقررات جهت افزایش رضایتمندی شهروندان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، دیدار 5 ساعته دیدار مردمی شهردار با 65 نفر از شهروندان باقرشهری، صبح امروز با هدف تسهیل در رسیدگی به پرونده همشهریان و رفع موانع و مشکلات شهروندان، در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. 

در این جلسه به منظور تسریع در پاسخگویی معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری نیز حضور داشتند و دستوراتی در چارچوب قانون و مقررات به منظور رفع مشکلات مردم صادر شد.

در این دیدار 5 ساعته، در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مردمی مشاوره‌هایی نیز به منظور کاهش ابهامات و مشکلات شهروندان ارائه شد و تعدادی از شهروندان ضمن ملاقات حضوري با مرتضی همتی شهردار باقرشهر به طرح و بيان مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند.  

گفتنی است موضوعات مطرح شده در دیدار مردمی شهردار باقرشهر، اغلب در حوزه شهرسازی، ساخت‌وساز، طرح جامع، کاریابی، ماده 100، مشکلات حریم، مشکلات ملکی و مدارس، مشکلات حقوقی و ... بود که از سوی شهردار باقرشهر رسیدگی و دستورات لازم جهت افزایش رضایتمندی شهروندان صادر شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها