آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری در شهرداری باقرشهر برگزار شد

شامگاه یکشنبه 21 مردادماه به مناسبت روز و هفته خبرنگار با حضور مرتضی همتی شهردار باقرشهر ، محمد صائبی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران ، باقری امام جمعه باقرشهر ،حیدری مسئول امور مساجد ،علیمحمدی رئیس حوزه قضایی بخش و فرمانده کلانتری باقرشهر مراسم تقدیر و تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری در شهرداری باقرشهر برگزار شد.

شهردار باقرشهر: خبرنگاری به مثابه ایثار و از خودگذشتگی است / پذیرای انتقادات سازنده هستیم 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری، ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاری شغلی پرطمطراق و نیز نامدار است که به واسطه وجود عقوبت‌ها و محاسن، هراسناک و پرتنش نیز محسوب می‌شود.
وی افزود: شهرداری باقرشهر از زمان ایجاد تغییرات در مجموعه مدیریت شهری، برنامه‌های زیادی داشته که همگی با حضور پرشور و حمایت اصحاب رسانه اجرایی شده است و خبرنگاران همواره بدون هیچگونه چشمداشتی اقدامات صورت گرفته در این شهر را منعکس و منتشر می‌کنند.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: خبرنگاری به نوعی ایثار و از خودگذشتگی است زیرا که هدف خبرنگار از بین بردن ظلمت، جهل و ناآگاهی است که در کنار این زحمات، تحمل درد و رنج برای آگاهی دیگران نیز بر آن افزوده می‌شود.
همتی تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر همواره پذیرای نظرات و به ویژه انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه هستیم. لازم به توضیح است که در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر به جد از هرگونه انتقاد که البته سازنده، در چهارچوب ادب و احترام و... باشد استقبال می‌کنیم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران ابراز داشت: روز خبرنگار روز ارج نهادن به زحمات طاقت فرسای شماست که همواره تلاش می‌کنید.

امام جمعه باقرشهر: شهردار باقرشهر تراز شهرداری را بالا برد

امام جمعه باقرشهر در دیدار با خبرنگاران گفت: به واسطه زحمات و اقدامات صورت گرفته و به همت شخص شهردار، معاونین و مشاورین در این دوره مجموعه مدیریت شهری تراز شهرداری باقرشهر بالاتر رفته و رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، حجت‌الاسلام باقری در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری، ضمن گرامی داشته یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار امسال با ایام شهادت پیام رسانان و شهدای کربلا و کسانی که راه امام حسین را معرفی و پیام رسانی کردند و نیز گزارش دادند، تقارن دارد که بسیار قابل توجه است.

وی افزود: از زحمات و مجاهدت‌های رسانه‌ای شما اصحاب رسانه خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و در این جمع رسانه‌ای بر خود لازم می‌دانم که از تلاش‌ها و زحمات شهردار باقرشهر قدردانی نمایم. 

امام جمعه باقرشهر در ادامه گفت: عملکرد شهردار باقرشهر به گونه‌ای است که در تمامی موضوعات اعم از فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سایر موضوعاتی که خلاء عدم وجود ادارات آن در باقرشهر احساس می‌شود، ورود کرده و در این زمینه نیز رضایت شهروندان را فراهم کرده است. 

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: به واسطه زحمات و اقدامات صورت گرفته در این دوره مجموعه مدیریت شهری تراز شهرداری باقرشهر به همت شخص شهردار و معاونین و مشاورین و مجموعه مدیریت شهری بالاتر رفته و رشد داشته که کار را برای مجموعه‌های بعدی دشوار خواهد بود.

 انقلاب و شکوفایی در باقرشهر/ خبرنگاران مسیر خدمت را تسهیل می‌کنند

رئیس حوزه قضایی باقرشهر گفت: خبرنگاران مسیر خدمت را تسهیل می‌کنند و بدون اینکه خدمات و زحماتشان ثبت شود گزارش و وقایع زیادی را روایت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، علی محمدی رئیس حوزه قضایی باقرشهر و کهریزک در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهردار باقرشهر در این دوره به واسطه زحمات و تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف در باقرشهر، رشد و شکوفایی را به ثمر رسانده و به تعبیری انقلاب را در بسیاری از امور شاهد هستیم.
وی ضمن تقدیر و تجلیل از خبرنگاران و زحماتشان افزود: خداوندت تبارک و تعالی در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده و این مبین اهمیت کار شما خبرنگاران است. 
رئیس قوه قضایی باقرشهر در ادامه گفت: حضرت زینب (س) اولین گزارشگر مذهب شیعه بود که اگر تلاش‌های ایشان نبود شاید الان ما در این جایگاه نبودیم و کربلا در کربلا می‌باند اگر زینب نبود. 
علی محمدی تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند به عنوان یک واسطه و پلی بین مردم و مسئولین باشند و نیازهای مردم را به مسئولین منعکس کرده و مسیر خدمت را تسهیل کنند و انعکاس مشکلات مردم خدمات مسئولین دولت را نیز به مردم اطلاع دهند.
رئیس حوزه قضایی باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران زحما ت زیادی را متحمل می‌شوید و بسیاری از وقایع را گزارش می‌کنید اما زحمات شما جایی ثبت و دیده نمی‌شود.

خدمات عمرانی و ورزشی باقرشهر همتراز با شهر تهران است 

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با تاکید بر اینکه عملکرد شهردار باقرشهر توقع از شهرداری ها را بالا برد، گفت: اقدامات حوزه عمرانی و ورزشی باقرشهر بسیار قابل توجه و همتراز قابل مقایسه با خدمات ارائه شده در سطح شهر تهران است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، محمد صائبی مدیر کل اداره روابط عمومی امور بین‌الملل استانداری تهران در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان ری از نظر تنوع رسانه بسیار فعال و کوشاست و اصحاب رسانه این شهرستان یکی از بازوان بسیار معتبر استانداری تهران محسوب می‌شوند.
وی افزود: بر اساس رصدها و بررسی‌های صورت گرفته از رسانه‌های سطح شهرستان ری، خبرنگاران علاوه بر انعکاس دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در ادارات و دستگاه‌ها و همچنین انتقال نکات و مطالبات مردمی، عملکرد مسئولین را نیز نقد منصفانه می‌کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه گفت: در سایر مناطق و شهرستان‌های استان تهران تعامل رسانه‌ها و مسئولین به این میزان نیست و می‌توان گفت که در شهرستان ری خبرنگاران با توجه به رسانه‌های فعال و متنوعی که در اختیار دارند، اقدامات ارزشمند و شایسته‌ای نیز دارند. 
صائبی با اشاره به تشکیل چندین نشست خبری با رسانه‌ها در شهرداری باقرشهر در دوره مدیریت شهری فعلی گفت: درخواست شهردار از رسانه‌ها برای ارائه انتقادات، نکات و نظرات بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و این نشانگر این موضوع است که شهردار تنها متمرکز بر شهرداری نبوده و علاوه بر شهرداری در توسعه و شکوفایی شهر نیر اقدامات ارزشمندی داشته است.
وی ادامه داد: شهردار باقرشهر به واسطه تنوع زیاد در خدمات ارائه شده، در آینده توقع زیادی از شهرداری‌ها ایجاد خواهد کرد.
صائبی ابراز داشت: اتفاقات حوزه عمرانی و ورزشی باقرشهر بسیار قابل توجه و قابل مقایسه با خدمات ارایه شده در سطح شهر تهران و شهرداری تهران است که انعکاس این خدمات بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.
وی با تأکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای مدیران ادامه داد: در دستگاه‌ها و ادارات و جایگاه‌هایی موفق هستیم که مدیران و مسئولان ما سواد رسانه‌ای داشته باشند، زیرا که بر این اساس است که مدیر می‌تواند روابط عمومی را درک کرده و همراه این واحد باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برخورداری از سواد رسانه‌ای بتوانند کنشگرایی داشته باشند و موضوعات مطرح شده از سوی رسانه‌ها را مدیریت کرده و اقدام لازم جهت تنویر افکار عمومی داشته باشند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها