آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر برگزار شد 

 در آستانه 26 مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی آئین تجلیل از آزادگان باقرشهر برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، آیین تجلیل و تکریم از 19آزاده سرافراز شهر باقرشهر به مناسبت 26 مردادماه سال روز ورود آزادگان به کشور با همت شهرداری باقرشهر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. 

در این آیین مرتضی همتی شهردار باقرشهر و حسین نصرالله معاون مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و رییس اداره بنیاد شهید شهرستان ری حضور داشتند.

 

همتی: داستان آزادگان را باید با دقت و جدیت شنید

شهردار باقرشهر گفت: داستان آزادگان را باید شنید زیرا که تاکنون به موضوع ثبت وقایع و خاطرات آزادگان پرداخته نشده و از شرایط رزمندگان و مبارزان در زمان اسارت کم شنیدیم. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در آیین تجلیل از آزادگان باقرشهر ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: در سطح دنیا کشورها برای جایگاه والای آزادگان و شهدا ارزش خاصی قائل هستند و اقدامات ارزنده‌ای برای ثبت و ضبط حرکت‌ها و مبارزات صورت می‌گیرد. 

وی افزود: آزادگان در کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و در این راستا می‌بایست داستان آزادگان را با جدیت و دقت شنید.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: آنگونه که شایسته است تاکنون به موضوع ثبت وقایع و خاطرات آزادگان پرداخته نشده و از شرایط رزمندگان و مبارزان در زمان اسارت کم شنیدیم.

شهردار باقرشهر به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام دارد 

رئیس ادره بنیاد شهید شهرستان ری گفت: از شهردار باقرشهر برای برگزاری مراسم مرتبط با  ایثار و شهادت قدردانیم که در توسعه این فرهنگ اهتمام دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری در آیین تجلیل از آزادگان که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: از شهردار باقرشهر قدردانیم که در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام دارد و تمامی مراسم مرتبط با ایثار شهادت را به کمک عوامل در این مجموعه برگزار می‌کنند.

وی افزود: مردم قدردان ایستادگی و ایثار شما رزمندگان سرافراز هستند که جوانمردانه ایستادید و اسارت را تحمل کردید. 

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان ری در ادامه گفت: از اینکه نتوانستیم خدمات قابلی را به شما ارائه دهیم که جبران زحمات و مافات دوران اسارت باشد، شرمنده‌ایم. 

نصرالله تصریح کرد: اگر امروز یمن، حماس و حزب الله در مقابل فشار و ظلم مقاومت می‌کنند، به خاطر ایستادگی و مرارتی است که شما آزادگان متحمل شدید و ایستادگی کردید.

همچنین آزادگان بزرگوار باقرشهر در این آئین حضور داشته و ضمن بیان خاطرات خود از دوران اسارت، به بازگویی مطالبات خود پرداختند. 

گفتنی است در پایان این مراسم از آزادگان سرافراز باقرشهر به پاس تحمل سختی‌ها و مشکلات دوران اسارت تجلیل به عمل آمد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها