جت‌الاسلام باقری: ارائه خدمات متنوع در موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرداری باقرشهر

امام‌جمعه باقرشهر گفت: در باقرشهر به همت شهرداری باقرشهر موکب بسیار خوب و با خدمات متنوع تدارک دیده شده که آماده پذیرایی از زوار سیدالشهدا (ع) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) است.

 به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک در بازدید از موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرداری باقرشهر اظهار داشت: در ایام اربعین سیدالشهدا (ع) هستیم و در شهر باقرشهر افتخار داریم که میزبان زائرین حضرت عبدالعظیم (ع) باشیم که از این مسیر به سمت آستان آن حضرت حرکت می‌کنند.

 وی افزود: در این مسیر نزدیک به 50 موکب از امامزاده ابراهیم و اسماعیل (ع) تا بارگاه منور حضرت عبدالعظیم (ع) آماده پذیرایی از زائران هستند.

 امام‌جمعه باقرشهر در ادامه گفت: در این مسیر زائرانی نیز از شهرهای واوان، اسلامشهر و حسن آباد برای زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) تردد می‌کنند؛ لذا موکب‌هایی با خدمات مختلف آماده میزبانی از زوار سیدالشهدا خواهند بود.

 حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: از تمامی مردم، خانواده‌ها، پیر و جوان، کوچک و بزرگ و... دعوت می‌کنم تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده و به یاد اربعین سیدالشهدا (ع) و با هدف عظمت بخشیدن به اربعین در این مسیر گام بردارند.

 حجت‌الاسلام باقری در پایان خاطرنشان کرد: امسال در باقرشهر به همت شهرداری موکب متفاوت ، بسیار خوب و با خدمات متنوع تدارک دیده شده که آماده پذیرایی از زوار سیدالشهدا (ع) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) است که امیدواریم سال های سال برپا باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها