همتی: عوارض آلایندگی حق مسلم مردم باقرشهر است /کمیته درآمد چهارچوبی برای پیگیری حقوق مردم است

شهردار باقرشهر در سومین نشست کمیته درآمد و وصول مطالبات شهرداری باقرشهر ضمن تأکید بر حق مسلم مردم در عوارض آلایندگی ؛ تشکیل کمیته درآمد و وصول مطالبات را ،راه‌اندازی چهارچوبی برای همیشه در راستای احقاق حقوق مردم باقرشهر دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، عصر امروز کمیته درآمد و وصول مطالبات شهرداری باقرشهر به ریاست مرتضی همتی و با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.
در این جلسه شهردار باقرشهر گفت: در روزهای اولی که چشم‌انداز بودجه سال 1402 را ترسیم کردیم بسیاری از همکاران نیز باور نداشتند شهرداری بتواند چنین بودجه ای را جذب نماید اما امروز با کمک خدا و تلاش همکاران فقط بیش از 6500 میلیارد ریال پروژه عمرانی افتتاح شده ویا در دست اجرا داریم که اتفاقی کم نظیر در بین شهرداری های استان تهران است و کسانی که با دانش بودجه آشنایی داشته باشند آگاهند که چه اتفاقی در باقرشهر روی داده که در تاریخ شهرداری ها کم سابقه بوده است .
وی با اشاره به احقاق حقوق مردم از بدهکاران دانه‌درشت گفت: با تمام توان برای کسب حقوق مردم مظلوم باقرشهر ایستاده‌ایم و باید حق مردم باقرشهر از عوارض آلایندگی که سال‌های سال گریبان‌گیر مردم نجیب باقرشهر بوده  کامل پرداخت شود تا بتوانیم باقرشهر را به شهری ایده آل که لیاقت شهروندانمان است تبدیل کنیم و خدمات خود را گسترش دهیم.
وی با اشاره به ضرورت خدمات‌دهی شهرداری در زمینه ورزشی و فرهنگی گفت: بهترین راه کسب درآمد درست هزینه‌کردن است و این در بین همکاران ما به‌عنوان یک رکن درآمده است و امروز ما با تمام ملاحظات نزدیک به ماهیانه 1 میلیارد تومان یارانه برای فرهنگسراها و اماکن ورزشی  اعم از نیروی انسانی ،ملزومات و .... هزینه می کنیم تا شهروندانمان در نبود خدماتی که وظیفه سایر دستگاه ها است بتوانند از این امکانات با کمترین هزینه نسبت به اماکن خصوصی استفاده مطلوب داشته باشند .
در این نشست ضمن بررسی آیتم‌های درآمدی شهرداری و گزارش اعضای کارگروه در خصوص اقدامات انجام شده، شهردار باقرشهر راهکارها و شرایط رسیدن به چشم‌انداز بودجه‌ای را ترسیم کرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها